ابهامات پرونده مرگ هولناک دختر و پسر سرشناس لاهیجانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۲:۲۹
کد خبر: ۳۸۰۷۲۸
ابهامات پرونده مرگ هولناک دختر و پسر سرشناس لاهیجانی
دادستان لاهیجان به کارشناسان اسلحه‌شناسی پلیس مأموریت داد تا پرده از ابهامات مرگ های جنجالی دختر و پسری که سر قرار با شلیک گلوله از پای درآمده اند، بردارند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، ساعت 10 شامگاه 13 مهرماه سال جاری ماجرای مرگ مرموز یک دختر و پسر سرشناس لاهیجانی در خیابان گلستان 15 و 17 لاهیجان به پلیس مخابره شد.

بدین ترتیب پلیس ، خیلی زود به همراه تیمی از مأموران کلانتری منطقه گلستان لاهیجان و بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق در محل حاضر شدند و رسیدگی به این جنایت اسرارآمیز را در دستور کارشان قرار دادند.

شواهد نشان می‌داد: دختر و پسر لاهیجانی به نام‌های رؤیا و حسین که از قبل با هم آشنا بودند با شلیک گلوله دست به مرگ خودخواسته زده‌اند.

در تحقیقات مشخص شد حسین از قبل دختر جوان را می‌شناخت اما زمانی که با مخالفت ازدواج از سوی وی و خانواده‌اش روبه‌رو شد و دریافت که دختر قرار است با فرد دیگری ازدواج کند از او می‌خواهد تا وی را ببیند. به همین خاطر در همان شب حادثه دخترجوان با خودروی سفیدرنگ خودش و پسر با یک سانتافه سر قرار می‌رود و با شلیک‌های مرگبار تفنگ شکاری ابتدا دختر به قتل می‌رسد و سپس پسرجوان با شلیک به زیر چانه‌اش خودکشی می‌کند.

رضا رحمانی دادستان لاهیجان نیز در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده بیان کرد: دادسرای لاهیجان نکات مبهمی در این پرونده مشاهده کرده و به همین خاطر به بررسی بیشتر این جنایت پرداخته است. به همین خاطر کارشناسان اسلحه همراه پزشکی قانونی، وضعیت قرار گرفتن تفنگ و مسیر شلیک گلوله را در دستور کارشان قرار دادند تا به جمع‌بندی نهایی برسند.

بنابر این گزارش، رسیدگی به این پرونده همچنان از سوی پلیس ادامه داد تا پرده از زوایای پنهان این جنایت اسرارآمیز دختر و پسر سرشناس لاهیجانی برداشته شود.

منبع: رکنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز