تعرض به یک زن در مرکز پناهندگی دانمارک

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۹:۰۳
کد خبر: ۳۸۰۷۳۴
تعرض به یک زن در مرکز پناهندگی دانمارک
مرد مهاجر 24 ساله‌ای به اتهام تجاوز به یک زن در بزرگ‌ترین مرکز پناهندگی دانمارک بازداشت شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، پلیس دانمارک اعلام کرد: این زن روز چهارشنبه در مرکز پناهندگی سندهلم واقع در شمال جزیره شیلند مورد تعرض قرار گرفته است. به‌گفته رسانه‌های محلی، دستگیری فرد متجاوز بدنبال گزارش صلیب سرخ به پلیس صورت گرفت. پلیس می‌گوید، قربانی و مظنون هر دو از اتباع خارجی هستند و از قبل یکدیگر را نمی‌شناختند. متهم نیز خود را بی‌گناه می‌داند و اتهام وارده را قبول ندارد.

این مرکز که ظرفیت پذیرش 500 نفر را داراست، از بزرگ‌ترین مراکز پناهندگی در دانمارک محسوب می‌شود. سال گذشته نیز در این مرکز چند افسر پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که یکی از افسران به‌ضرب چاقو کشته شد.

این گزارش حاکیست که از شب سال نو با ورود مهاجران جدید با ملیت‌های گوناگون از کشورهای عربی و آفریقای شمالی، شمار اراذل و اوباش و در پی آن، دزدی و تعرض به زنان در این پناهگاه، فزونی یافته است.

وزارت مهاجرت دانمارک در ماه گذشته، سخت‌گیری‌های جدیدی در خصوص ورود مهاجران از طریق مرزهای این کشور اعمال کرده که میزان مهاجران جدید به این کشور را تا دو سوم کاهش داده است. بخش اعظم مهاجران را افرادی تشکیل می‌دهند که برای فرار از جنگ و بی ثباتی در خاورمیانه مجبور به ترک کشورهای‌شان شده‌اند.

منبع: رکنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز