این غذاها به سوزاندن سریع چربی شکم کمک می کنند

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۹:۵۵
کد خبر: ۳۸۱۷۲۲
این غذاها به سوزاندن سریع چربی شکم کمک می کنند
سوزاندن چربی شکم کار سختی است و خوردن انواع مواد غذایی برای سوزاندن چربی شکم، بسیار مهم است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، ورزش کردن و خوردن غذاهایی که به  سوزاندن چربی شکم کمک می کند قطعا شما را به نتایج بزرگی میرساند . سوزاندن چربی شکم کار سختی است و خوردن انواع مواد غذایی برای سوزاندن چربی شکم، بسیار مهم است. برای گرفتن نتیجه ی دلخواه باید به طور منظم از این مواد غذایی استفاده نمایید.

۱ – سالاد و سبزی

پس از مشورت با متخصص تغذیه خود، شما می توانید یک وعده غذایی روزانه خود را با یک سالاد سنگین که شامل سبزیجات باشد جایگزین کنید. با خوردن سالاد شما می توانید معده تان را پر کنید و احساس گرسنگی هم نکنید که باعث می شود بیش از حد غذا نخورید .

۲ – ماست

ماست می تواند  به دفع سموم از دستگاه گوارش کمک کند و همچنین دستگاه گوارش را قادر می سازد  تا به استخراج بهتر مواد مغذی از مواد غذایی بپردازد. در میان غذاهایی که برای سوزاندن چربی شکم  موثرهستند، ماست به دلیل آن که به سوخت و ساز بدن سرعت می بخشد جزو برترین های لیست است.

۳– بلغور جو دوسر

این ماده غذایی که چربی شکم را می سوزاند علاوه بر اینکه برای صبحانه مناسب هستند, می توانند به عنوان ناهار و شام نیز مصرف گردند. در حالیکه بلغور جو دوسر سرشار از کربوهیدرات است،  به غدد تیروئیدی بدن کمک می کند تا به نفی هورمون های چربی بپردازد.

۴ – تخم مرغ

کارشناسان مشاهده کردند که افرادی که برای صبحانه خود از سفیده تخم مرغ به صورت روزانه استفاده می کنند, نسبت به کسانی که از نان برای صبحانه استفاده می کنند احتمال از دست دادن وزنشان بیشتر است . آیا می دانید که چرا این ماده غذایی چربی شکم  را می سوزاند؟ از آنجا که این ماده غذایی یک منبع غنی از ویتامین B12 و پروتئین است که باعث انرژی زیاد در بدن می شود از این رو به نوبه خود در سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

۵ – آجیل

این مواد غذایی که به سوزاندن چربی شکم کمک می کنند در واقع  یک شمشیر دو لبه هستند. اگر شما از آجیل سرخ شده به همراه چاشنی و نمک بیش از حد استفاده کنید باعث بالا رفتن کلسترول خواهد شد و منجر به افزایش وزن می شود درحالیکه اگر از این ماده غذایی به صورت خام و کم نمک و به میزان کافی استفاده شود به سوزاندن چربی شکم کمک فراوانی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز