جنازه راننده پرادو بعد از ۵۰ روز میان گل‌ولای پیدا شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸:۲۱
کد خبر: ۳۸۲۴۱۷
جسد راننده یک دستگاه پرادو پس از گذشت 50 روز از وقوع سانحه رانندگی، میان گل و لای زمین های کشاورزی در مشهد کشف شد.

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، بیست و هشتم دی گذشته، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در جریان سانحه واژگونی یک دستگاه پرادو در ابتدای جاده کلات قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به محل اعلام شده بعد از ایستگاه خدمات شهری شهرداری عزیمت کردند.

تحقیقات مقدماتی نشان داد: خودروی پرادو به دلیل نامعلومی از جاده منحرف و در زمین های کشاورزی ابتدای جاده کلات واژگون شده است. در این حادثه زن جوانی که از کارمندان یک شرکت بود، جان خود را از دست داده است و 3 تن دیگر از سرنشینان پرادو به شدت مجروح شده اند.

بنابراین گزارش مصدومان این سانحه رانندگی در حالی به مرکز درمانی انتقال یافتند که اثری از راننده خودرو نبود.

یکی از شاهدانی که صحنه حادثه را در شب دیده بود، در تحقیقات میدانی به ماموران انتظامی گفت: فردی را مشاهده کرده که از خودرو پیاده شده و به سوی جاده حرکت کرده است اما باز هم جست وجوها برای یافتن راننده بی نتیجه ماند تا این که عصر روز گذشته یکی از شهروندان با مشاهده جسدی در میان گل و لای آب های فروکش کرده در زمین کشاورزی، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت و بدین ترتیب تحقیقات در این باره آغاز شد.

ماموران کلانتری خواجه ربیع، با تایید درستی خبر و حفظ صحنه حادثه، ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و این گونه در حالی که باران شدیدی فضای مشهد را دربرگرفته بود، قاضی سیدجواد حسینی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل کشف جسد شد.

بررسی ها بیانگر آن بود که جسد مربوط به راننده 42 ساله پرادویی است که حدود 50 روز قبل در نزدیکی محل کشف جسد دچار سانحه شده بود. به دستور مقام قضایی ماموران آتش نشانی نیز در محل حضور یافتند و جسد مرد مذکور را از میان گل و لای بیرون کشیدند.

این گزارش حاکی است: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات پلیس نیز در این باره آغاز شد.

منبع:آنا

 

نظر شما