مادر، قربانی سرقت مرگبار قلک فرزندانش شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹:۲۴
کد خبر: ۳۸۳۰۶۱
زن میانسال قربانی سرقت مرگبار قلک فرزندانش شد. عامل جنایت پس از قتل، جسد زن میانسال را به آتش کشید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از جام جم، روز‌های پایانی بهمن امسال امدادگران آتش‌نشانی شهریار از آتش‌سوزی در خانه‌ای در محله نصیرآباد باخبر شدند.

آتش‌نشانان سریع خود را به محل رسانده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند. این در حالی بود که همسایه‌ها به آتش‌نشانان گفتند مرد صاحبخانه را صبح زود دیده‌اند که خانه را ترک کرده و ساعاتی بعد دو فرزندش به مدرسه رفته‌اند اما زن همسایه در خانه حضور داشته است. امدادگران پس از مهار شعله‌های آتش، با جسد زن صاحبخانه روبه‌رو شدند.

بررسی‌های اولیه آتش‌نشانان مشخص کرد، آتش‌سوزی عمدی بوده و خانه با بنزین به آتش کشیده شده است.

با کشف این سرنخ، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران تحقیق دراین‌باره را آغاز کردند. در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد آثار شیار و کبودی روی گردن زن میانسال نشان می‌دهد او بر اثر خفگی جانش را ازدست داده و عامل یا عاملان جنایت برای این که ردی ازخود برجای نگذارند، خانه مقتول را به آتش کشیده‌اند. در مرحله بعدی مشخص شد جز پول‌هایی که داخل دو قلک فرزندان مقتول بوده، اموالی از این خانه سرقت نشده است.

با گزارش این جنایت به بازپرس اصغر احمدی، کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران ابتدا به شوهر مقتول ظنین شده و او را برای تحقیقات به پلیس آگاهی فراخواندند.

این مرد دربازجویی پلیسی گفت: من و همسرم با هم اختلافی نداشتیم و نمی‌دانم چه کسی او را به قتل رسانده است. روزحادثه من در محل کارم بودم که با تماس همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و خود را به خانه رساندم. تحقیقات محلی اظهارات این مرد را تائید کرد. تحقیقات برای کشف راز این قتل در پلیس آگاهی ادامه دارد.

نظر شما