این نوشیدنی سوخت و ساز بدنتان را بالا می‌برد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۵:۳۰:۵۱
کد خبر: ۳۸۳۳۳۳
برای زمانی که شخص دچار استرس، بی‌قراری و یا وضعیت‌های تنشی در زندگی می‌شود مصرف ۲ تا ۳ فنجان قهوه توصیه می‌شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، پیام فرحبخش متخصص تغذیه درخصوص تأثیر نوشیدن قهوه در بدن گفت: قهوه به علت وجود کافئین خاصیت آرام بخشی دارد، برای زمانی که شخص دچار استرس، بی‌قراری و یا وضعیت‌های تنشی در زندگی می‌شود مصرف ۲ تا ۳ فنجان قهوه توصیه می‌شود.

وی اظهار داشت: لازم به ذکر است مصرف بیش از حد قهوه می‌تواند باعث تحریک اعصاب شود بنابراین قهوه در حد تعادل به همه افراد توصیه می‌شود.

وی افزود: قهوه از لحاظ کارکرد عصبی و روانی کمک کننده و مقداری از تنش و استرس را می‌کاهد ضمن اینکه وجود کافئین در قهوه موجب افزایش تمرکز و توجه در افراد می‌شود.

این متخصص تغذیه گفت: بیماران دیابتی بهتر است قهوه را با قند و شکر رژیمی مصرف کنند زیرا درحال حاضر قندهای مصنوعی در دسترس بوده و موجب کیفیت زندگی دیابتی‌ها شده است زیرا هم آن طعم شیرینی را به آن‌ها می‌دهد و هم از لحاظ روحی روانی به آنان کمک می‌کند تا احساس نکنند که با بقیه افراد جامعه فرق دارند.

وی در پایان گفت: قهوه در کارکرد متابولسیم بدن کمک کننده است بنابراین یک تأثیر کلی بر بدن می‌گذارد همینطور یک حالت نشاط به بدن می‌دهد که این حالت قطعا در تمام سیستم‌ها و ارگانهای بدن تأثیر می‌گذارد زیرا وضعیت روانی شخص در کارکرد بدن بسیار موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز