شهرام جزایری به پدیده رفت!

۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۶:۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۸۵۱۴۳
شهرام جزایری به پدیده رفت!
شهرام جزایری در آخرین پست در صفحه اینستاگرامش نوید روزهای خوش را داده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، شهرام جزایری نامی آشنا در بین بزرگترین پرونده های جنجالی اقتصادی ایران است که سال ها زبان زد خاص و عام در کشور بود.

وی در اینستاگرامش نوشت:

بزودی کاری خواهم کرد که عالم هستی بوجودم افتخار کند ....

محکم تصمیم دارم برای شروع فعالیت اقتصادی بسیار گسترده ، یک بانک جهانی خصوصی دربازارآف شورoffshore (بازاربین المللی بدون مرز) ایجاد کنم که ابتدا با تأسیس شرکت سرمایه گذاری بین المللی منابع مالی وسرمایه اولیه مورد نیاز را تأمین خواهم کرد تا اصول و مبانی بانک جهانی رو پایه ریزی نمایم ؛ که البته انجام همه این موارد در فضای بین المللی بدون مرز خواهد بود (اینم قابل توجه رفقای نازنینی که مدعی هستند شهرام جزایری ...) شرکت سرمایه گذاری و بانک مورد نظر به سادگی می تونه حمایتهای بزرگی ازفعالیتهای اقتصادی درهمه جای دنیا ازجمله کشورعزیزمون ایران داشته باشه .

درمورد پدیده شاندیز هم عرض کنم که بله بنا به درخواست بیش ازهزارنفرازسهامداران خرد عامه ملت عزیز بنده یه بازدید مختصر داشتم و بنا به بررسی های شفاهی اولیه موارد ذیل قابل توجه است :

١-اصل مشارکت عامه مردم دراین پروژه بسیار قابل تحسین و مصداق عینی بند یک سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبنی بر حضور جدی مردم در اقتصاد کشور است بنابراین از پشتوانه مستحکم مردمی برخورداره و چون مردم عزیز با خون جگر این سرمایه های اندک شون رو جمع آوری کردند باید به لطف و کرم خدا اعتماد و اطمینان کافی داشته باشند که حتما موفق خواهندشد و البته که همین الان هم موفق هستند.

٢- پدیده شاندیز سرمایه گذاری برروی خاکه و به قول خیلی از بزرگان می فرماید هرکسی به زمین بخوره دستش و می ذاره روی خاک بلند می شه و اگر درهر کجای دنیا مقادیر زیادی از سرمایه ها برروی زمین بایر انباشت بشود باید چندین برابر بازگشت کند . بنا به ارزیابی سطحی عنوان شد که درحال حاضر در پدیده مشهد حدود دویست هزارمترمربع فضای تجاری ساخته شده و آماده بهره برداریه و قیمت هرمترمربع آن حدود صدمیلیون تومن تخمین زده می شود؛ یعنی همین مقدار فضای تجاری صرف نظر ازحدود هشتصد هزار متر مربع سایر کاربری های مسکونی هتل و... پدیده در مشهد و پروژه بزرگ کیش و غیره بنظر می رسد؛ باکسر احتیاطی حداقل پانزده هزارمیلیارد تومن ارزش و قیمت واقعی سهام پدیده باشد که بنا به ادعاهای مطروحه میزان کل سرمایه های خرد مردمی حدود پنج هزار میلیارد تومن می باشد که ظاهرا سه برابر این میزان ، پروژه ارزش دارد. اما بنده این اطلاعات رو صرفا بصورت شفاهی شنیده ام نه اسناد و مدارکی دیده ام و نه مستندات قانونی که بخواهم محکم اظهارنظر کنم .

شهرام جزایری به پدیده رفت

و همچنین شنیده ام که مقامات محترم استان و کشور از جمله استاندار محترم و نماینده محترم ولی فقیه استان خراسان به شدت ازسرمایه های عامه مردم در پدیده حمایت دارند و این نکته بسیار مهمی است و همچنین خود شخص آقای محسن پهلوان هم اظهارمی دارند که اولویت اصلی من در پدیده حفظ و ارتقاء سهام عامه مردمه ومن اختیارات کامل را دراین ارتباط داده و همکاری های همه جانبه را خواهم داشت. بنده برابر بررسی های شفاهی اولیه عرض کردم که :

 

١- به هیچ عنوان پروژه های پدیده نباید متوقف شوند و فورا باید ساخت و سازها ادامه یابد تا انشاءالله تکمیل شوند.

٢- با قید تسریع درکار باید سهام پدیده در بورس ثبت و در بازار فرابورس ایران پذیرش شود که در طی این فرایند کارشناسی های لازم و بسیار دقیق و مستند برای ختم به همه شائبه ها ازسوی کارشناسان رسمی دادگستری و مؤسسات حسابرسی معتمد بورس انجام و مردم عزیز می توانند به گزارشات نهایی شده تکیه کنند.

٣- و سایر اقدامات لازم .ازآنجاییکه خیل عظیمی ازسهامداران خرد محبت دارند و ازمن خواستند که برای حفظ و ارتقاء ارزش سهامشون در پدیده دخالت کنم بنده در همین جا آمادگی خودم رو برای انجام موارد فوق اعلام می کنم و حاضرم تیم قوی کارشناسی ، حقوقی - مالی- مدیریتی متشکل از وکلا پایه یک دادگستری و مؤسسات حسابرسی معتمد بورس و... تشکیل بدم تا تحت نظر خودم ازسرمایه های مردم عزیز حمایت بشه و یقین دارم دراین مهم قطعا نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین همه مقامات محترم استانی وکشور حمایت خواهند کرد و من برای این اقدامات ازمردم عزیزم هیچ وجهی مطالبه نخواهم کرد.

شهرام جزایری به پدیده رفت

 

فقط ازهمه سهامداران عزیز خواهش می کنم توجه کنند که پدیده قبل از هر چیز متعلق به خود مردم ه لذا هرگونه اظهارنظر نسنجیده و احساسی می تونه به این سرمایه عظیم مردمی آسیب بزنه. پس لطفا صبر داشته باشید و به لطف و کرم خدا و نیت خیرخودتون اعتماد کنید حتما عاقبتش خیرخواهد بود . و حتما حتما حتما بطور مرتب برای خرید و بازدید از مراکز تجاری پدیده حضور جدی داشته باشید. که این مهم برای ارتقاء ارزش سرمایه های مردمی ازهمه با اهمیت تره. و من دلم کباب شد وقتی در هایپر پدیده مشهد دیدم مشتری بسیارکمی حضورداره!!!

 

بنده هنوز هیچ کارشناسی دقیق و مستندی از پدیده نکرده ام فعلا فقط در همین حد اظهارنظر دارم و در این شرایط توصیه نمی کنم که سهام جدید بخرید و یا حتی سهام قدیم تون رو هم حراج کنید فقط تا اطلاع ثانوی صبوری بفرمایید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز