ترکیبات شیمیایی کُشنده در این برندهای آرایشی معروف

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۳:۴۶:۵۷
کد خبر: ۳۸۸۷۲۸
بسیاری از محصولات برندهای معروف و خوش‌نام محصولات آرایشی بهداشتی از جمله پنکک پروکتر و گمبل و رنگ موی کلارو سرطان‌زا و کشنده هستند.
به گزارش  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، بسیاری اوقات افراد از اعتماد خود به برند و مارک برخی محصولات ضرر می‌بینند و حتی بسیاری اوقات مواد حقیقی موجود در این محصولات با مواد موجود روی جلد آن‌ها یکی نیست. برخی از تولیدکنندگان محصولات مواد واقعی استفاده شده در آن‌ها را درج نمی‌کنند و به سلامتی افراد و استفاده‌کنندگان آسیب‌های جدی را وارد می‌کند.
 
پنکک پروکتر و گمبل
شرکت پروکتر و گمبل شرکتی چند ملیتی و آمریکای برای تولید کالاهای مصرفی در شهر سینسینتی در ایالت اوهایو است که طیف وسیعی از مواد آرایشی، بهداشتی، مواد غذایی و خوراکی را نیز به خود اختصاص داده است. گفته می‌شود که مواد تشکیل‌دهنده پنکک این شرکت سرطان‌زا است و حاوی پودر تالک و تری اتانول آمین است که در مجاورت با نیتریت به شکل نیتروسامین درمی‌آید. علاوه بر این لانولین، پاربن و برخی آفت‌کش‌ها نیز در آن وجود دارد که بسیار برای سلامتی پوست و بدن مضر است و سبب سرطان می‌شود.

 

ترکیبات شیمیایی مرگ آور در این برندهای آرایشی معروف+ تصاویر

 

 رنگ موی کلارو 
شرکت کلارو نیز زیرمجموعه‌ای از شرکت پروکتر و گمبل است که بیشتر محصولات آن مربوط به مو و رنگ مو است. محصولات این شرکت در آمریکا بسیار پرطرفدار است و از جمله شرک‌های موفق و پیشرو در آنجا محسوب می‌شود و در زمینه محصولات رنگ مو شهرت فراوانی دارد. این محصول نیز داری درماتیت تماسی، دی اتانولامین، نیتروزآمین و گلیکول پروپیلن و برخی آفت‌کش‌های مضر و رنگ‌های شیمیایی است و سبب حساسیت و آسیب به موها می‌شود. استفاده مداوم از این محصول منجر به سرطان می‌شود.

 

ترکیبات شیمیایی مرگ آور در این برندهای آرایشی معروف+ تصاویر

 

منبع: Natural Women
Healthy Food Team

 

 

نظر شما