داوری که موی بازیکن فوتبال را کوتاه کرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۳:۱۶
کد خبر: ۳۹۰۴۹۵
داوری که موی بازیکن فوتبال را کوتاه کرد
در جریان یک مسابقه فوتبال در عربستان سعودی ، یک داور موهای بازیکنی را که مدل آن مغایر با موازین اسلامی و عربستان محسوب می شد، قبل از شروع بازی کوتاه کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، در جریان یک مسابقه فوتبال درعربستان سعودی، یک داور  موهای بازیکنی را که مدل آن مغایر با موازین اسلامی و عربستان محسوب می شد، قبل از شروع بازی کوتاه کرد.

مقامات فوتبال عربستان سعودی علیه بازیکنانی که مدل موی آنها غیراسلامی باشد، اقدام می کنند.

در یک فیلم ویدیویی که در اینترنت منتشر شده است، موی یک بازیکن قبل از شروع مسابقه کوتاه می شود تا با رهنمودهای فدراسیون فوتبال این کشور انطباق داشته باشد.

این ویدیو نشان می دهد یک داور با قیچی قسمت جلوی مو سر این بازیکن را قبل از آنکه اجازه ورود به زمین مسابقه پیدا کند، کوتاه می کند.

همچنین در جریان یک مسابقه فوتبال در روز شنبه، از ورود سه بازیکن به مسابقه به علت مدل موی جلوگیری به عمل آمد.

رئیس سازمان جوانان عربستان از کمیته المپیک و فدراسیون های ورزشی این کشور خواست سبک های (القزع) غیرمعمول در میان بازیکنان فوتبال را ممنوع کنند.

یک مفسر خبری در روزنامه الجزیره با بیان این مدل موها برخلاف سنن عربستان و اسلام است، از فدراسیون فوتبال سعودی خواست بازیکنانی را که هواداران فوتبال در مدارس از مدل های موی عجیب آنها تقلید می کنند، مجازات کند.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به حاکمیت وهابیت در عربستان سعودی نوشت: بازیکنان خارجی زیادی در تیم های باشگاهی این کشور توپ می زنند.

منبع: ایرنا

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز