تلگرام، دزدان را که به ۲زن تعرض کرده بودند، به دام انداخت

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۷:۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۹۰۹۵۴
تلگرام، دزدان را که به ۲زن تعرض کرده بودند، به دام انداخت
23آذرماه سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به اداره آگاهی لرستان پرده از سرنوشت تلخی برداشت
به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، ایران نوشت:23آذرماه سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به اداره آگاهی لرستان پرده از سرنوشت تلخی برداشت و گفت: 4 نقابدار به ویلایی که من و مادرم در آنجا زندگی می‌کنیم دستبرد زدند و با قیچی النگوهایمان را بریده و ما را تسلیم خواسته شوم خود کردند.

پلیس لرستان که با شنیدن این ادعاها خود را در برابر دزدان شیطان‌صفتی می‌دید ردیابی‌های گسترده‌ای را آغاز کرد اما دزدان، نقابدار بوده و هیچ سرنخی به دست نیامد تا اینکه روز یکشنبه 22 فروردین دختر خانواده باز به اداره پلیس آگاهی رفت و به افسر پرونده گفت: با شماره همراه من که دزدان آن را به سرقت برده بودند عکس دو دزد را در تلگرام شناسایی کرده‌ام.

با این ادعاها تیم ویژه‌ای در پلیس فتا تشکیل و با ردزنی‌های سایبری خانه دزدان در کرج شناسایی شد و با دستور قضایی مخفیگاه آنها که تنها مظنون به حساب می‌آمدند تحت محاصره قرار گرفت. وقتی مردی به نام جلال دستگیر شد با اعترافات تکان‌دهنده، سرقت از خانه مادر و دختر را به گردن گرفت و همدستش به نام علی را لو داد و وی را سر قرار به کمینگاه پلیس کشاند.

سرهنگ فیروز خواه جانشین رئیس پلیس کرج گفت: دزدان شیطان‌صفت در بازجویی‌ها جرم خود را پذیرفتند و با دستور قضایی برای تحقیقات به لرستان انتقال داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز