جزییات آزار بی‌شرمانه دختر بی‌گناه در بیابان‌های حسن آباد توسط ۴ مرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۹۳۶۳۲
جزییات آزار بی‌شرمانه دختر بی‌گناه در بیابان‌های حسن آباد توسط ۴ مرد
4 پسر جوان که یک دختر بی گناه را در بیابان های منطقه حسن آباد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.ر

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ساعت 03:40 بامداد مورخه 23/01/1395 خانم جوانی با حالتی پریشان خودش را به کلانتری 176 حسن آباد رساند و به مأمورین اعلام کرد که توسط چند جوان مورد تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته است . 

**پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

**اظهارات شاکی پرونده : 

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 17:00 مورخه 22/01/1395 جهت تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد به زمین های کشاورزی اطراف اتوبان تهران – قم رفته بودم ؛ در آنجا چند جوان رهگذر و موتور سوار با مشاهده من در داخل زمین های زراعی قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم ؛ در زمان درگیری با این افراد ناگهان سرنشیان دو دستگاه خودرو نیسان با سه سرنشین ( یک نیسان با یک راننده و یک نیسان با دو سرنشین ) با مشاهده صحنه درگیری ، به حمایت من آمده و با استفاده از چاقو آنها را فراری دادند " . 

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش و در خصوص نحوه آزار و اذیت خود به کارآگاهان گفت : "پس از فراری شدن افراد مزاحم ، راننده یکی از نیسان ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم ؛ من نیز با مشاهده حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم ، به آنها اعتماد کرده و سوار یکی از ماشین های نیسان شدم اما در میانه راه ناگهان تغییر مسیر داده و به داخل بیابان های اطراف حسن آباد رفتند ؛ در آنزمان بود که متوجه نیت واقعی آنها شده بودم اما دیگر هیچ کاری از دستم بر نمی آمد ؛ در داخل بیابان ، فرد چهارمی نیز به این سه نفر اضافه شد و .... ؛ در تاریکی شب آنها مرا در بیابان رها کرده و از محل دور شدند ؛ هوا کاملا تاریک شده بود و من نیز هیچ شناختی نسبت به آنجا نداشتم " . 

**دستگیری هر چهار متهم در کمتر از 24 ساعت : 

با توجه به حساسیت پرونده ، تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد ؛ 

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مشخصات یکی از خودروهای نیسان به شماره انتظامی *** ی 69 ایران 88 ، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمین پرونده بنام "فرهاد . م" در مورخه 23/01/1395 شدند. 

با انتقال "فرهاد . م" به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام مواجه حضوری با شاکی پرونده وی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به آزار و اذیت شاکی ، سه نفر از بستگان خود بنام های محمد ، میلاد و فرامرز را به عنوان سه همدست خود معرفی کرد . 

فرهاد با تأیید اظهارات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "راننده خودرو نیسان در اتوبان تهران – قم هستم ؛ در کیلومتر 65 اتوبان تهران – قم متوجه شدم که چند نفر جوان با یک خانم جوان درگیر شدند ؛ وقتی این خانم مرا دید از من درخواست کمک کرد و من نیز با آن جوان ها درگیر شدم ؛ در حین درگیری ، میلاد و محمد نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمده و نهایتا آنها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم تا خودمان ... " .  

فرهاد در خصوص محمد در محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت : " طی تماس تلفنی با محمد موضوع و آدرس را به محمد دادیم و او نیز خود را به محل رساند " . 

با شناسایی محل سکونت میلاد و محمد در منطقه باقرآباد ، ابتدا آنها در محل سکونتشان دستگیر و در ادامه فرامرز نیز در شورآباد دستگیر و هر سه نفر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند ؛ این سه متهم نیز پس از مواجه حضوری با شاکی پرونده و اطلاع از اعتراف صریح فرهاد ، صراحتا به آزار و اذیت  شاکی پرونده اعتراف کردند . 

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهمین پرونده با قرار بازداشت موقت و به دستور مقام محترم قضایی ، هر چهار متهم پرونده در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " . 

 

 

نظر شما