تخمه هندوانه راز دزدان را فاش کرد !

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۷:۲۶
کد خبر: ۳۹۷۶۱۵
تخمه هندوانه راز دزدان را فاش کرد !
گردانندگان باند حرفه ای سرقت از کاروانسراها در کمینگاه پلیس دستگیر شدند.
به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، سرهنگ سیدمحمد هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی سرقت های سریالی از کاروانسراهای حاشیه جنوبی شهر سبزوار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد. کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرقت ها و اظهارات مالباختگان تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع کردند. تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات میدانی با اطلاعات به دست آمده یکی از سارقان را در حال فروش ۱۰ کیسه تخمه هندوانه دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی افزود: دزد ۴۵ ساله به نام ابراهیم به پنج سرقت شبانه از کاروانسراها با همدستی دو نوچه اش اعتراف کرد.
همین کافی بود تا مخفیگاه این دزد حرفه ای با دستورقضائی مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری زیادی از اموال مسروقه شامل ۹۰ کیسه تخمه هندوانه، انواع حبوبات، زیره، گردو، کنجد به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همراه یک دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی ابزار زورگیری شامل شمشیر، قمه کشف شد.
سرهنگ هاشمی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دو عضو متواری این باند حرفه ای سرقت خاطر نشان کرد: با توجه به ابزار آلات سرقت کشف شده از منزل متهم تحقیقات از او برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: رکنا

نظر شما