نزاع خونین ۲ مرد برای تصاحب زن خیابانی در خانه مجردیش

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۵:۳۹:۰۲
کد خبر: ۴۱۰۸۴۷
نزاع خونین ۲ مرد برای تصاحب زن خیابانی در خانه مجردیش
مرد 48 ساله ای که در پی نزاع بر سر ارتباط خیابانی با یک زن، جوانی را با ضربات چاقو کشته بود، سپیده دم روز گذشته پای چوبه دار رفت و اعدام شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، ماجرای این جنایت در فروردین سال 1391 هنگامی اتفاق افتاد که فردی به  نام (ع) با دوستانش به منزل زنی در یکی از شهرهای غربی خراسان رضوی رفت. او و دوستانش در اندیشه ارتباط نامشروع بودند اما در همین حال جوان 30ساله دیگری که از موضوع ارتباط خیابانی آن ها مطلع شده بود نیز به منزل آن زن رفت تا به جمع دیگر افراد حاضر اضافه شود. این درحالی بود که مرد 48ساله با دیدن )ح) برآشفت و به او اعتراض کرد که چرا به منزل این زن آمده است! همین موضوع به مشاجره لفظی بین آن ها منجر شد و دقایقی بعد نزاع خونینی درگرفت. هنگامی که آن ها بر سر ارتباط خیابانی با زن مذکور با یکدیگر درگیر شده بودند ناگهان «ع» چاقویی را برداشت و با آن ضرباتی بر بدن «ح» فرود آورد و بدین ترتیب این نزاع رنگ خون گرفت و با قتل «ح» پرونده جنایی تشکیل شد. متهم که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شده بود پس از اعتراف صریح به قتل «ح» ، در شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه شد. قضات دادگاه نیز بعد از برگزاری چندین جلسه محاکمه، متهم این پرونده جنایی را به قصاص نفس محکوم کردند اما رای صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده به شعبه 13 دیوان عالی کشور ارسال شد.

قضات دیوان عالی کشور نیز پس از رسیدگی دقیق به پرونده مذکور، رای صادره از سوی دادگاه کیفری را تایید کردند و با فراهم کردن مقدمات اجرای حکم و استیذان از رئیس قوه قضاییه، متهم این پرونده جنایی در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت. دقایقی بعد و در حالی که قضات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بر روند اجرای حکم نظارت می کردند، «ع» به دار مجازات آویخته شد و بدین ترتیب ارتباط خیابانی با یک زن، 2 زندگی را به نابودی کشاند

 

نظر شما