اعتراض اینستاگرامیِ آهنگساز معروف به احسان علیخانی

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۰:۳۴
کد خبر: ۴۱۵۷۱۸
اعتراض اینستاگرامیِ آهنگساز معروف به احسان علیخانی
کارن همایونفر نسبت به پخش بی‌اجازۀ آثارش در برنامۀ ماه عسل به احسان علیخانی اعتراض کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ کارن همایونفر از آهنگسازان کشورمان در صفحۀ اینستاگرام خود دربارۀ پخش بی‌اجازۀ آثارش در برنامۀ ماه عسل به احسان علیخانی اعتراض کرد. 

اگر دقت کرده باشید هنگام صحبت کردن مجری برنامه یا در زمان پخش قسمت‌هایی از برنامۀ روز گذشته موسیقی ملایمی پخش می‌شود که از آثار کارن همایونفر است. اما ظاهراً احسان علیخانی بدون اجازۀ این آهنگساز اقدام به پخش این موسیقی‌های بی‌کلام کرده که همین موضوع اعتراض کارن همایونفر را به دنبال داشته است.

وی در پیام خود آورده است: 

4665567_732

پس از انتشار این پیام، طی تماس تلفنی که احسان علیخانی با کارن همایونفر داشته‌ این موضوع در آرامش و بدون هیچ کدورتی حل شده است، چنانچه کارن همایونفر را بر آن داشته تا مجدداً در صفحۀ اینستاگرامش به آن اشاره کند و بنویسد: 

"همین چند دقیقۀ پیش آقای احسان علیخانی تماس گرفتند به‌عنوان تهیه کننده ماه عسل و کاملا دوستانه با همین لحنی که برایشان نوشته‌ام با هم صحبت کردیم کاملا با من موافق بودند و دلیل استفاده از موسیقی هایم را ذکر کردند و بدون هیچ بی احترامی گفتگویمان به پایان رسید و حال خوش. بقیه مطالب را احتمالا خودشان در صفحه ی خودشان اگر تمایل داشتند توضیح خواهند داد. اما در شگفتم از بعضی کامنتهای دوستان. و امیدوارم بعضی از خبرنگاران ایشان را نرنجانیده باشند".

4665652_841

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز