بدترین پدران جهان اهل کدام کشور هستند؟!

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۱۶۴۹۱
بدترین پدران جهان اهل کدام کشور هستند؟!
پدران انگلیسی در مراقب از کودکان، بدترین پدران جهان هستند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، پدران انگلیسی در مراقب از کودکان، بدترین پدران جهان شناخته شده اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ پدران انگلیسی در مراقب از کودکان، بدترین پدران جهان هستند.

مطالعات جدید موسسه انگلیسی پدرانه روی میزان مسئولیت والدین در 15 کشور اروپایی نشان می‌دهد بسیاری از پدران انگلیسی از مسئولیت مراقب از کودکان شانه خالی می‌کنند و در صورت مراقب از آن‌ها توجه چندانی به فرزندان خود ندارند. این روند باعث شد رتبه پدران انگلیسی در مراقب از کودکان با سه پله سقوط در جایگاه 15 قرار بگیرند.

در بخشی از تحقیقات این موسسه آمده است: در ازای هر یک‌ساعتی که مادران انگلیسی از فرزندانشان مراقبت می‌کنند، پدران انگلیسی فقط 24 دقیقه وقت خود را صرف مراقبت از کودکان می‌کنند. به عقیده محققان سه عامل تفاوت دستمزد، نظام نابرابر مرخصی والدین و خدمات خانواده مادر محور در انگلیس مهم‌ترین علل بی‌میلی پدران انگلیسی در نگهداری از فرزندانشان هستند.

با این حال، بسیاری از پدران انگلیسی ترجیح می‌دهند به‌جای مراقبت از کودکان، به فعالیت‌های خانه‌داری همانند تمیز کردن خانه و طبخ غذا بپردازند. در ازای هر یک‌ساعتی که زنان انگلیسی در خانه کار می‌کنند، مردان انگلیسی 34 دقیقه از وقت خود را به امور خانه‌داری اختصاص می‌دهند.

در این بررسی پدران پرتغالی عنوان بهترین پدران جهان را از آن خود کردند. هر پدر پرتغالی در ازای هر یک‌ساعتی که مادران از فرزندانشان مراقبت می‌کنند، 39 دقیقه از وقت خود را با کودکان سپری می‌کنند. 4 کشور منطقه اسکاندیناوی در رتبه‌های دوم تا پنجم این فهرست قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز