رازهای شخصیت شناسی از روی پوشیدن لباس چهارخانه

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۹:۲۳
کد خبر: ۴۱۷۵۲۵
رازهای شخصیت شناسی از روی پوشیدن لباس چهارخانه
درباره آنهایی که دیوانه پوشیدن لباس چهارخانه هستند، رمز و رازهایی وجود دارد که شاید خودشان هم دقیقا از آن باخبر نباشند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، درباره آنهایی که دیوانه پوشیدن لباس چهارخانه هستند، رمز و رازهایی وجود دارد که شاید خودشان هم دقیقا از آن باخبر نباشند. انواع چهارخانه می‌تواند پرده از جزییات شخصیتی آنها بردارد؛ بنابراین اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که داخل کمد لباس‌شان را چهارخانه‌ها قرق کرده‌اند، بسته به اینکه کدام‌یک را بیشتر دوست دارید و می‌پوشید، شخصیت شما هم از دیگران متفاوت می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. 

چهارخانه همیشه سبز

فردی هستید که خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید. فرد آسان‌گیری هستید و خوب می‌دانید چه چیزی دوست دارید و چه می‌خواهید. علاقه‌مندان به این استایل از چهارخانه به همه «بله» می‌گویند؛ هر چند خوب می‌دانند کجا باید محدوده روابط خود را مرزبندی کنند. 

چهارخانه مینیمالیست‌ها

شاید برای‌تان جالب باشد که علاقه‌مندان به این نوع از چهارخانه معمولا طراح هستند یا شاید هم مجری یک برنامه تلویزیونی. آنها ترجیح می‌دهند بسیاری اتفاقات را حتی اگر بابت‌شان مطمئن نباشند یک‌بار امتحان کنند اما اگر چیزی باب میل‌شان باشد با اشتیاق فراوان آن را پیش می‌برند. 

چهارخانه همیشه مد!

اینها همیشه با همه تیپ آدمی ارتباط خوبی خواهند داشت، عاشق شوخی و بذله‌گویی هستند. شاید حتی افرادی که برای اولین‌بار هم آنها را ملاقات می‌کنند از این طبع‌شوخ آنها در امان نمانند. 

چهارخانه تابستانی

دوستداران چهارخانه تابستانی از آن دسته آدم‌هایی هستند که اصل زندگی را در آخر هفته‌هایش می‌دانند. تمام طول هفته را با جدیت کار می‌کنند و در نتیجه می‌خواهند آخر هفته‌ها را آن‌طور که دوست دارند، بگذرانند. 

چهارخانه پرنده آبی

شما یک روح قدیمی دارید. دوست دارید موزیک‌های قدیمی گوش دهید و البته سراغ نواختن سازهایی بروید که شاید دیگر حتی وجود نداشته باشند. شما همچنی ن خوب می‌دانید کی و کجا باید زندگی را جدی بگیرید. 

چهارخانه پدرانه!

این چهارخانه از طرح‌های کلاسیک است. بیشتر افرادی سراغ آن می‌روند که تک‌بعدی هستند و جذاب شدن برای‌شان اهمیت ندارد؛ افرادی که شغل‌های فنی یا علمی دارند و غرق در حرفه خود هستند. 

چهارخانه درشت

 اگر چهارخانه درشت مورد علاقه‌تان است، پس باید سرتان را بالا بگیرید چون شما یک آدم معمولی نیستید؛ به‌خصوص در لباس پوشیدن. می‌توان موضوع را در یک جمله کوتاه خلاصه کرد؛ شما حسابی آدم شیک‌پوشی هستید. 

چهارخانه دانشگاهی

تا دل‌تان بخواهد آبی پوشیده‌اید. صرفا افراد مورد اعتمادتان به دایره زندگی شما راه پیدا می‌کنند. با این حال خوش‌خلق و معاشرتی هستید؛ آنقدر معاشرتی که رفقای گرمابه و گلستانی داشته باشید تا وقت لزوم به آنها تکیه کنید. 

چهارخانه تجارت!

اگر چهارخانه این شکلی را بیشتر می‌پوشید، خوب می‌دانید کجا باید خودتان را حسابی حرفه‌ای نشان بدهید و البته کجا باید کوتاه بیایید. شما در ‌مهمانی‌های دوستانه کانون توجه دوستان خود بوده و بسیار شیرین‌سخن هستید. 

چهارخانه مدرن

آنهایی که چهارخانه مدرن می‌پوشند افراد مثبت و خوش‌بینی هستند. اگر بنا باشد فقط یک نفر در دنیا برای اولین‌بار غذایی را امتحان کند یا برای اولین‌بار آلاسکا را به تنهایی فتح کند، بدون شک افراد چهارخانه مدرن‌پوش این ریسک را قبول می‌کنند.

 

 

نظر شما