پدری که کودک گرمازده‌اش را در فریزر گذاشت!

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۶:۱۴
کد خبر: ۴۲۲۶۸۱
پدری که کودک گرمازده‌اش را در فریزر گذاشت!
پدر تگزاسی که به علت فراموشی کودک اش را به مدت 4 ساعت در ماشین در هوای گرم رها کرده بود برای کاهش دمای بدن وی، دخترش را در فریزر گذاشت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، "مایکل تدفورد" که کودک اش را به مدت 4 ساعت در ماشین رها کرده بود برای کاهش دمای بدن اش در فریزر گذاشت.  

طبق اظهارات پلیس قربانی 6 ماهه در یکی از صبح های ماه ژوئن در دمای هوای 33 درجه سانتیگراد بعد از 4 ساعت متوالی به یک قطعه آجر داغ تبدیل شده بود.

متهم در بازجویی ها اذعان داشته دو فرزند 3 و 5 ساله اش را به مهد کودک برده و کوچک ترین فرزندش به دلیل ویروس و تب باید با پدر در منزل می مانده است.

هنگام بازگشت از مهدکودک وی تصمیم می گیرد در خانه اش واقع در ملیسا، تگزاس شهری در شمال دالاس چرتی بزند.

 وی فراموش می کند نوزاد 6 ماهه را که در ماشین بوده با خود داخل خانه ببرد. چهار ساعت بعد وی متوجه عدم حضور فرزندش می شود که با عجله به سمت ماشین می رود که با یک عدد آجر داغ مواجه می شود. بدن قربانی زیر نور آفتاب با حرارت 33 درجه سانتیگراد داغ شده بود.

 وی وحشت زده قبل از تماس با اورژانس برای کاهش دمای بدن دخترش، وی را داخل فریزر می گذارد. تا رسیدن اورژانس همسرش سعی بر احیای دخترش داشته که پلیس و امدادگران هنگام رسیدن به محل با جنازه این کودک درکف آشپزخانه مواجه شدند.

 تدفورد به پلیس گفته که یک معلم بیکار است و همسرش نیز به عنوان دامپزشک مشغول به کار است.

"استن تدفورد" پدر مایکل به خبرنگاران گفته است نمی تواند تصور کند که پسرش چگونه فرزندش را روی صندلی عقب ماشین فراموش کرده است.

پدر قربانی با اتهام قتل نفس بازداشت شده که در حال حاضر با قرار وثیقه 20 هزار دلاری آزاد شده است.

منبع: رکنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز