این دختر جوان برای داعش "عروس" می‌فرستد!

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۲۶۸۴۳
این دختر جوان برای داعش عروس می‌فرستد!
یک روزنامۀ انگلیسی از نقش یک زن جوان در جذب دختران و زنان جوان برای پیوستن به داعش در سوریه پرده برداشت.
به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، یک روزنامۀ انگلیسی از نقش یک زن جوان در جذب دختران و زنان جوان برای پیوستن به داعش در سوریه پرده برداشت.

توبه گندال

 روزنامه "میل آن ساندی" در گزارشی نوشت، این زن جوان انگلیسی که "ام مثنی البریطانیه" نام دارد از اهالی لندن است، و از شبکه‌های اجتماعی برای به دام انداختن دختران و زنان جوان استفاده می‌کند، تا با عناصر این گروه در سوریه ازدواج کنند.

نام اصلی این زن جوان انگلیسی "توبه گندال" است.

این زن 22 ساله، که دختر یک سرمایه دار انگلیسی است قبلا زندگی کاملا عادی در لندن داشت، اما ناگهان تصاویری از او با برقع و کلاشینکوف در اینترنت منتشر شد.

به نوشتۀ این روزنامه، این زن انگلیسی تأثیر بسیار فراوانی در جذب برخی دختران و زنان انگلیسی داشته است، و هنوز از سرنوشت او خبری در دست نیست.

میل آن ساندی خاطرنشان کرد که دست این زن انگلیسی هنگامی رو شد که در حال تلاش جهت فریب یک دختر برای سفر به سوریه و پیوستن به داعش بود؛ اما آن دختر نوجوان در واقع یک خبرنگار مخفی بود که ماجرا را به سازمان اطلاعات انگلیس اطلاع داد.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز