وقتی دختر دانشجو به هم اتاقی اش هم رحم نکرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۶:۰۵:۱۱
کد خبر: ۴۲۸۷۲۷
وقتی دختر دانشجو به هم اتاقی اش هم رحم نکرد
فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک دختر دانشجو که از کارت بانکی هم خوابگاهیش برداشت غیرمجاز انجام داده بود، خبر داد و گفت: به هیچ عنوان رمزهای کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

سرهنگ "محمد رضا فداء" گفت: در پی مراجعه خانمی دانشجو به پلیس فتا فرماندهی انتظامی بم و طرح شکایتی در خصوص برداشت مبالغی از چند حساب بانکی وی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس مبارزه با جرایم سایبری بر اساس اقدامات فنی، اطلاعات شاکی و مدارک موجود به یکی از هم اتاقی های این دانشجو مشکوک شدند و طی انجام مراحل فنی این پرونده تحقیقاتی از وی به عمل آوردند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی بم بیان داشت: پس از انجام تحقیقات و اقدامات سایبری مشخص شد که این برداشت ها توسط هم خوابگاهی وی صورت گرفته است که این فرد ضمن هماهنگی قضایی دستگیر و پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.

سرهنگ فداء خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد به رمز دوم یکی از کارت های بانکی هم خوابگاهی خود هنگام شارژ ژتون غذا دست یافته و در فرصت های مناسب با دست یابی و بررسی سایر کارت های بانکی وی متوجه رمز دوم مشترک آن ها شده و از این طریق اقدام به خرید اینترنتی و شارژ تلفن همراه کرده است.

فرمانده انتظامی بم در پایان از شهروندان خواست از انتخاب رمز اول و دوم مشترک برای چند کارت بانکی مختلف و همچنین سپردن اطلاعات آن ها به دیگران و حتی نزدیکان خودداری و سیستم پیامک حساب های خود را جهت اطلاع از تراکنش های لحظه ای فعال کنند.

منبع: رکنا

نظر شما