نقشه عجیب یک مرد برای راحت شدن از دست زن دوم

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۴:۲۶
کد خبر: ۴۳۰۴۴۱
نقشه عجیب یک مرد برای راحت شدن از دست زن دوم
مرد جوان که به‌دنبال اختلاف با همسر دومش نقشه قتل او را کشیده بود، برای اجرای این نقشه آدمکش اجیر کرد. حدود ساعت ۲بامداد دهم تیرماه امسال مأموران پلیس شهریار در جریان جنایتی هولناک در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، آنها وقتی در محل حادثه حضور یافتند جسد زن جوانی را دیدند که داخل یک خودرو بر اثر شلیک گلوله به پیشانی‌اش جان باخته بود. این در حالی بود که کودک 2ساله‌اش هنوز در آغوش او بود و گریه می‌کرد. شوهر این زن درحالی‌که گریه می‌کرد به مأموران گفت: من و همسر دومم به همراه فرزندانمان از یکی از شهرهای غربی کشور به شهریار آمده بودیم تا به خانه یکی از اقوام برویم. دقایقی پیش به این محل رسیدیم و من پیاده شدم تا شاید کسی را پیدا کنم و آدرس بپرسم.

در همین هنگام متوجه 2موتورسوار شدم که به ماشینم نزدیک شدند. آنها لباس نظامی به تن داشتند. می‌خواستند طلاهای همسرم را سرقت کنند که وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدند به سرش شلیک کردند و پا به فرار گذاشتند. آن لحظه یکی از فرزندانم در آغوش همسرم بود و با دیدن این صحنه وحشت کردم و ماجرا را به پلیس اطلاع دادم.

هر چند مرد جوان مدعی بود که همسرش قربانی دزدان شده است اما اظهارات او کمی عجیب به‌نظر می‌رسید. در چنین شرایطی مأموران به تحقیق از آشنایان و خانواده مقتول پرداختند و متوجه شدند که بین او و شوهرش از مدتی قبل اختلافات شدیدی به‌وجود آمده بود تا جایی که حتی یک‌بار تصمیم به جدایی گرفته بودند. از سوی دیگر هیچ شاهدی وجود نداشت که مردان موتورسوار را دیده باشد و همه اینها باعث شد که مأموران به شوهر مقتول مشکوک شوند. بازجویی از این مرد ادامه یافت تا اینکه در نهایت وی پرده از سناریوی هولناکی که برای قتل همسرش نوشته بود، برداشت.

او گفت: اختلافاتم با همسر دومم به حدی بود که دیگر نمی‌توانستم کنارش زندگی کنم. برای همین تصمیم گرفتم وی را به قتل برسانم. از قبل نقشه کشیدم که ماجرا را یک سرقت جلوه دهم اما برای این کار نیاز به همدست داشتم. من از مدتی قبل از یک کارگر افغان که برایم کار می‌کرد مبلغی طلب داشتم و از او خواستم که در ازای طلبم و همچنین دریافت مبلغی دیگر در اجرای این نقشه شرکت کند و او هم قبول کرد. به این ترتیب دوستم به همراه یکی از دوستانش که فردی ایرانی بود نقش دزدان را بازی کردند و وقتی به شهریار رسیدیم و زمان اجرای نقشه رسید، من به همراه دختر 5ساله‌ام به بهانه پرسیدن آدرس از ماشین پیاده شدیم و از آن فاصله گرفتیم و در همین هنگام همدستانم نقشه جنایت را اجرا کردند و پا به فرار گذاشتند.

سرهنگ خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان این خبر گفت: با اعترافات مرد جنایتکار همدست ایرانی او در مخفیگاهش دستگیر شد اما بررسی‌ها نشان می‌داد که جنایتکار افغان به کشورش گریخته و به همین دلیل بررسی‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.

منبع:رکنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز