رابطه غیرارادی مرد میانسال دختر نوجوان را باردار کرد!

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۵:۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۳۵۳۰۶
رابطه غیرارادی مرد میانسال دختر نوجوان را باردار کرد!
مرد که مدعی شده در خواب به دختر نوجوان تجاوز کرده و این رابطه غیرارادی بوده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، مرد سوئدی در دادگاه رسیدگی به اتهام تجاوز به دختری نوجوان 15 ساله ای اذعان داشته که این رابطه ارادی نبوده بلکه کاملا غیر ارادی بوده و وی در آن زمان خواب بوده است.

این مرد اذعان داشته از رابطه غیر اخلاقی اش با این دختر نوجوان بی خبر بوده تا اینکه تست DNA نشان داده متهم پدر فرزند این دختر باردار است.

قبل از انجام این آزمایش متهم با اعتقاد راسخ تجاوز به این دختر را رد کرده بود، اما حال در شرایط جدید و اثبات جرم این مرد که نام اش فاش نشده ادعا کرده این رابطه در حالت غیرارادی و در زمان خوابگردی اش رخ داده است.

قربانی نیز ضمن تایید این تجاوز اذعان داشته که این مرد 50 ساله وی را در حالت روحی نابسامانی قرار داده است. ماه مارس دادگاه ضمن عدم تایید توضیحات متهم، وی را به اتهام تجاوز به عنف به دو سال و نیم زندان محکوم کرد. یک کارشناس در دادگاه ضمن ارائه توضیحات در خصوص خوابگردی «خوابگردی، قدم زدن و انجام دادن کارهایی به صورت نیمه‌خودکار در ضمن خواب است بی‌آنکه شخص در بیداری آنچه را انجام داده به یاد آورد. اصولا خوابگردی منشا خانوادگی یا ارثی دارد.

خوابگردی یکی از اختلالات خواب است که در رشته روان‌شناسی خواب مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد. در این حالت بدن بیدار و ذهن در خواب است. در این حالت ممکن است بیمار در خواب راه برود، بدود، لباس بپوشد، حمام یا ادرار کند، رانندگی کند، اشیا را پرت کند و حتی قتل انجام دهد.» گفته برقراری رابطه جنسی در خواب عمیق بسیار غیر معمول است، بعلاوه بررسی های پزشکی نشان داد وی از هیچ گونه اختلالی رنج نمی برد. وکیل این مرد اذعان داشته موکل اش در حال حاضر تنها خواسته اش اینست که بعد از گذراندن دوره محکومیت اش همسرش بپذیرد با وی زندگی کند.

منبع: رکنا

 

 

 

 

 

نظر شما