دختر باراک اوباما در حال مصرف ماریجوانا؟!

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۷:۱۷
کد خبر: ۴۴۴۶۳۱
دختر باراک اوباما در حال مصرف ماریجوانا؟!
به تازگی انتشار ویدیویی که در آن به نظر می‌رسد دختر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حال مصرف ماریجوانا است، جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی در اینترنت ایجاد کرده

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، به تازگی انتشار ویدیویی که در آن به نظر می‌رسد دختر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حال مصرف ماریجوانا است، جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی در اینترنت ایجاد کرده.

 پس از انتشار این ویدیو، شمار زیادی از کاربران اینترنت اقدام به انتشار تصاویر فرزندان روسای جمهور دیگر و نیز فرزندان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا کردند تا رفتار و اقدامات آنها را نشان دهند.

برخی دیگر از کاربران تاکید کردند که دختر اوباما نباید ماریجوانا مصرف کند، زیرا با توجه به ادعای پدرش در خصوص مبارزه با مواد مخدر، این اقدام اهانتی بزرگ به مردم آمریکا به شمار می رود.

مصرف ماری جوانا توسط دختر اوباما جنجالی شد

برخی دیگر از کاربران نیز با مالیا ابراز همدردی کرده و خشم خود را درقبال انتشار این ویدیو نشان دادند.

مصرف ماری جوانا توسط دختر اوباما جنجالی شد

بروس رونیر فرماندار شهر الینوی آمریکا قانونی را به امضا رسانده که مجازات کیفری برای افراد را - در صورت داشتن 10 گرم حشیش یا کمتر- حذف می کند. این بدان معنا است که مالیا کار غیر قانونی انجام نداده است، اما نمی‌دانیم اوباما که خود اعتراف کرده بود در جوانی سیگار می‌کشیده است، دخترش را توبیخ خواهد کرد یا نه.

منبع:العالم

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
کار همه درسته، فقط مونده کار دختر آقای اوباما
تو رو خدا به فکر خودمون باشیم
چیکار داریم که کی کجا چیکار میکنه
پاسخ ها
علی
| -
ایرانی جماعت فظول
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز