خانم های باردار به این کشور نروید!

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۷:۰۲:۱۰
کد خبر: ۴۵۳۶۰۲
خانم های باردار به این کشور نروید!
شیوع ویروس زیکا درسنگاپور، مسؤولان کشورهای استرالیا، تایوان و کره جنوبی را برآن داشته است که زنان باردار را از سفر به این کشور منع کنند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از" روسیا الیوم" ، تعداد مبتلایان به ویروس زیکا به بیش از 50 نفر رسیده است و سنگاپور اوایل هفته جاری، از کشف اولین مورد مبتلا به ویروس زیکا وشیوع آن خبر داد و اعلام کرد که  دست کم 30 نفر از مبتلایان شفا یافته اند.

هشدار درباره سفر به سنگاپور، ضربه سنگینی به بخش گردشگری دراین کشور وارد کرد که با رکود اقتصادی آشکار مواجه است.

درمیان 56 نفری که در سنگاپور به ویروس زیکا مبتلا شده اند، یک زن وجود دارد.

تایوان، استرالیا و کره جنوبی از زنان باردار و یا زنانی که تصمیم به بارداری گرفته اند، خواسته اند که سفر خود به سنگاپور را به تعویق بیندازند.

این وضعیت درباره زنانی که قصد خروج از سنگاپور دارند و می خواهند باردار شوند، نیز صدق می کند و از آن ها خواسته شده است درصورت تصمیم به باردار شدن، این تصمیم را دست کم تا دو ماه به تعویق بیاندازند.

این درحالیست که مسافرانی از کره جنوبی به محض رسیدن به سنگاپور، پیام های هشدارآمیز درباره ویروس زیکا را دریافت می کنند.

همچنین مالزی و اندونزی نیز که دو کشور همسایه نزدیک به سنگاپور هستند، به دنبال شیوع ویروس زیکا، اقداماتی پیشگیرانه را برای مقابله با ویروس زیکا در پیش گرفته اند.

شورای گردشگری سنگاپور اعلام کرده است که آخرین تحولات را درباره شیوع ویروس زیکا زیر نظر دارد و این کشورهمچنین برای گردشگران مکانی امن خواهد بود.

 

نظر شما