قاتلی که هنگام بازسازی صحنه، اسید خورد و مُرد

۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۱:۰۱
کد خبر: ۴۶۰۴۲۱
مدت‌ها بود که این فکر در سرم بود و تصمیم گرفته بودم که بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌ام با خوردن اسید خودم را نیز از بین ببرم. وی در اعترافاتش گفت: مدت‌ها بود که این فکر در سرم بود و تصمیم گرفته بودم که بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌ام با خوردن اسید خودم را نیز از بین ببرم اما موفق به این کار نشدم. وقتی تحقیقات مقدماتی پایان یافت، متهم در برابر کارآگاهان،صحنه جنایت را بازسازی کرد. او بعد از آنکه نحوه قربانی کردن اعضای خانواده‌اش را توضیح داد سراغ بطری اسیدی رفت که گفته بود قصد خودکشی با آن را داشته است. او در برابر مأموران درِ بطری را باز کرد و در یک لحظه محتویات آن را سر کشید. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و با اینکه اقدامات پزشکی برای نجات وی انجام شد اما او جان خود را از دست داد. منبع:فرادید

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، شامگاه 27 شهریور به مأموران انتظامی بهارستان در جنوب غرب تهران خبر رسید که مردی در جریان جنایتی هولناک همسر 45 ساله و 2 دختر 12 و 22 ساله‌اش را به قتل رسانده است.

به گزارش همشهری، دقایقی بعد مأموران به محل جنایت که خانه‌ای در محله صالحیه بود رفتند و با اجساد قربانیان مواجه شدند و پدر 48ساله خانواده را که هنوز در آنجا بود دستگیر کردند. در جریان تحقیقات مقدماتی معلوم شد که عامل این جنایت به اعضای خانواده‌اش سوء‌ظن داشت و به همین دلیل این جنایت را مرتکب شده بود.

وی در اعترافاتش گفت: مدت‌ها بود که این فکر در سرم بود و تصمیم گرفته بودم که بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌ام با خوردن اسید خودم را نیز از بین ببرم اما موفق به این کار نشدم. وقتی تحقیقات مقدماتی پایان یافت، متهم در برابر کارآگاهان،صحنه جنایت را بازسازی کرد. او بعد از آنکه نحوه قربانی کردن اعضای خانواده‌اش را توضیح داد سراغ بطری اسیدی رفت که گفته بود قصد خودکشی با آن را داشته است.

او در برابر مأموران درِ بطری را باز کرد و در یک لحظه محتویات آن را سر کشید. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و با اینکه اقدامات پزشکی برای نجات وی انجام شد اما او جان خود را از دست داد.

 

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز