بازگشت خانم بازیگر به تلویزیون بعد از تولد پسرش!

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۶:۰۲:۳۲
کد خبر: ۴۶۱۹۴۴
بازگشت خانم بازیگر به تلویزیون بعد از تولد پسرش!
بازیگر سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» گفت: بعد از تولد پسرم سانیار، این سریال اولین کاری بود که قبول کردم. معتقدم «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» سریالی زنانه است و علاوه بر این کمک می‌کند تا بعد از مدتی دوری از این حیطه به بازیگری برگردم.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، «سپیده خداوردی» بازیگر سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین گفت: در این سریال و در یکی از اپیزودها نقش دختری را بازی می‌کنم که به همراه دوستش (متین ستوده) در کارخانه‌ای مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نقشم از لحاظ فرمی با سایر نقش‌هایی که تابه حال بازی کردم تفاوت چندانی ندارد، اما در کلیت سریال، متن اثر و همکاری با این گروه را خیلی دوست داشتم.

بازیگر سریال «آوای باران» همچنین افزود: بعد از تولد پسرم سانیار، این سریال اولین کاری بود که قبول کردم. معتقدم «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» سریالی زنانه است و علاوه بر این کمک می‌کند تا بعد از مدتی دوری از این حیطه به بازیگری برگردم.

وی ادامه داد: پسرم خیلی کوچک است و روزهایی که برای بازی به خارج از تهران می‌رفتم، مادربزرگ و پدرش از او مراقبت می‌کردند.

این بازیگر در ادامه بیان داشت: خیلی دوست داشتم تا این سریال ادامه پیدا کند،‌ اما به دلیل مشکلات مالی و با اینکه برای اپیزودهای بیشتری قرارداد داشتم، اما این امکان وجود نداشت تا ادامه سریال ساخته شود و عوامل به همان 10 قسمت بسنده کردند.

خداوردی با اشاره فعالیت‌های موسیقایی خود نیز گفت: بیشتر تدریس می‌کنم و به تازگی در ارکستر سمفونیک البرز و چندین ارکستر دیگر به خوانندگی سالار عقیلی نوازندگی کردم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز