جدیدترین اثر امین حیایی با پسرش

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۰۰:۴۴
کد خبر: ۴۶۶۱۲۷
جدیدترین اثر امین حیایی با پسرش
دارا حیایی، پسر امین حیایى در جدی ترین تجربه بازیگری خود با پدرش همبازی می شود و جلوی دوربین حمید نعمت الله می رود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، این فیلم “شعله ور” نام دارد و بزودى در جنوب کشور کلید میخورد.

فیلم شعله‌ور جدیدترین ساخته‌ی حمید نعمت‌الله از پاییز امسال فیلمبرداری خود را شروع می‌کند. تا به امروز حضور امین حیایی به عنوان بازیگر نقش اول تأیید شده است.

به گفته‌ی محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده‌ی فیلم شعله ور، این اثر در حال حاضر در مراحل آخر بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و پس از تکمیل آن و انتخاب عوامل، فیلمبرداری این فیلم اوایل مهرماه کلید خواهد خورد. تا کنون حضور امین حیایی در نقش اصلی شعله ور تأیید شده است.

شفیعی در رابطه با لوکیشن‌های فیلمبرداری شعله ور گفته است ۶۰ درصد آن در سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد. برخی از لوکیشن‌های این فیلم تا کنون با انتخاب حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست نویسندگان این اثر انتخاب شده است. محمدرضا شفیعی مدیر مسئول روزنامه‌ی «وصف صبا» در کنار نعمت‌الله و مقدم‌دوست سناریوی شعله‌ور را به نگارش درآورده‌اند.

شعله‌ور دومین همکاری محمدرضا شفیعی با حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست پس از سریال «وضعیت سفید» است. آخرین اثر سینمایی نعمت‌الله آرایش غلیظ بود و حالا شعله‌ور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد. این به لحاظ ساختاری و مضمون با دیگر ساخته‌های نعمت‌الله تفاوت دارد.

منبع:راستان نیوز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز