سرطان، عارضه ای ناشی از کمبود نوعی ویتامین؟!

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۶۷۶۲۷
سرطان، عارضه ای ناشی از کمبود نوعی ویتامین؟!
سرطان که همان رشد بی رویه و بدخیم سلولهای بدن انسان است، با شیوع زیادی در جهان، پیر و جوان و کودکان را مبتلا میکند.
به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از راستان نیوز در کتابی بنام “world without cancer” یعنی دنیایی بدون سرطان، ادعا شده که سرطان، بیماری است که بر اثر کمبود نوعی ویتامین بنام B17 بوجود می آید و درمان آن بسیار ساده است و با خوردن هسته هلو و زردآلو، میتوان این ویتامین را به بدن رساند و از ابتلا به سرطان جلوگیری کرد.

این مطلب بسیار تعجب آور بود و گفته می شود، بسیاری از”دستهای پنهان گردانندگان دنیا” و شرکتهای تجاری دارویی، بعلت درآمد سرشار خود از تولید داروهای شیمیایی کنترل کننده سرطان، برای شیمی درمانی، حاضر به اشاعه و قبول این موضوع نیستند!!

مصداق بارز این ادعا، بیماری اسکوربیت یا اسکوری است که بر اثر ابتلا به آن، تعداد بسیار زیادی از دریانوردان جان خود را از دست دادند. اما بعدها مشخص شد که اسکوربیت، بیماری که جان انسانهای بیشماری را گرفت و تعدادی از این راه، درآمد هنگفتی بدست اوردند؛ فقط کمبود ویتامین C بوده است!!! پس سرطان هم می تواند همینطور باشد!

امروزه کسی از بیماری به نام اسکوربیت نمیمیرد!

گفته میشود برای پیشگیری و درمان سرطان، هر روز فقط ۱۵ تا ۲۰ عدد خوردن هسته زرد آلو کافیست!

قویترین ماده ضد سرطان طبیعت، به نام “Leatril” شناخته میشود؛ که این ماده در هسته سیب و زردآلو و هلو موجود است. (مراقب باشید که هسته سیب، حاوی مقادیر بسیار کمی سیانید یا سیانور است که ماده ای سمی می باشد)

صنعت داروسازی آمریکا، آغاز به اجرای قانون منع تولید”Leatril”نموده، ولی این دارو در مکزیک تولید و فروخته میشود و به صورت قاچاق وارد امریکا میشود.

مانر در کتابی به نام “مرگ سرطان”موفقیت درمان با”leatril”را بالای۹۰% از مبتلایان بیان کرده است.

“آمیگدالین” با نام مستعار ویتامین ب۱۷، عنوان ماده ای است که در دانه میوه‌هایی مانند زردآلو و هلو و سیب یافت می شود. این ماده به دست بشر و در آزمایشگاه نیز ساخته شده که نام آن “لاتریل” یا “Leatril” می باشد که به فرم قرص، داروی تزریقی و لوسیون پوستی عرضه می شود.

این ماده یک ترکیب گیاهی حاوی قند و سیانید (گلیکوزید سیانو‌ژن) است که در بدن به دنبال هضم توسط باکتریها و بر اثر آنزیم های گوارشی، ترکیبات سیانید را آزاد می کند. سیانید یک نوع سم عصبی (نوروتوکسین) است که اگرچه ممکن است که از رشد سول های سرطانی جلوگیری کند اما عوارض مسمومیت با این ماده مشهود است و اثرات زیانبار بیشماری بر روی سلول های سالم بدن دارد که باعث سردرد، تهوع، استفراغ، تشنج، آسیب های کبدی شدید ، افت شدید فشار خون، کما و در نهایت مرگ می گردد.

نتایج مطالعات در خصوص تاثیر لاتریل بر سلولهای سرطانی، تا کنون مشخص نشده است.

مطالعه ای در یکی از دانشگاههای کره جنوبی نشان داده که عصاره آمیگدالین یا “لیتریل” در محیط آزمایشگاه، می تواند از رشد سلولهای سرطانی پروستات جلوگیری نماید.

همچنین در یک مطالعه بر روی مدل حیوانی، آمیگدالین تاثیرات خوبی بر مرگ سلولهای سرطانی ریه داشت. اما تکرار مطالعات، نتایج مشابه نداشتند و همچنین مطالعات دیگری نشان داد که این ماده، تاثیری بر روی سلولهای سرطانی در انسان نداشته است.

نهایتا می توان نتیجه گرفت که احتمالا شاید بتواند آمیگدالین یا لاتریل یا همان ویتامین B17 ، بر رشد سلولهای سرطانی و توقف آنها موثر باشد ولی بصورت قطعی هنوز بعنوان یک دارو مورد تایید قرار نگرفته است.

لازم به ذکر است که ساخت داروهای حاوی لاتریل نیز خود می تواند تجارت دارویی دیگری ایجاد کند و احتمال سود جویی با عنوان داروی ضد سرطان یا دارویی با نام ویتامین B17 نیز وجود دارد!

البته می توان بدون ترس، از هسته زردآلو که شیرین است و از قدیم، شکستن و خوردن هسته زردآلو رواج داشته است، استفاده کرد.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز