آزار واذیت پسر ۱۱ ساله توسط مربی ورزشی!

۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۰۷:۲۴:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۰۱۶
آزار واذیت پسر ۱۱ ساله توسط مربی ورزشی!
مرد میانسالی همراه پسر 11 ساله‌اش به دادسرای جنایی تهران رفت و از مربی باشگاه پسرش شکایت کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، روزنامه ایران نوشت: مرد میانسالی همراه پسر 11 ساله‌اش به دادسرای جنایی تهران رفت و از مربی باشگاه پسرش شکایت کرد. 

 پسرنوجوان به بازپرس آرش سیفی از شعبه 4 دادسرای جنایی تهران گفت: مدتی است که به یک باشگاه ورزشی در جنوب تهران می‌روم. دیروز صبح درحال بازی در کوچه با بچه‌ها بودم که مربی باشگاه را دیدم. بعدهم ازمن خواست برای دیدن لباس‌های ورزشی به خانه‌اش بروم. من هم همراهش رفتم اما پس از ورود به خانه با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرارداد. بعد هم با تهدید و به این شرط که حرفی به کسی نزنم، اجازه داد از خانه‌اش خارج شوم.» 

به دنبال اعلام این شکایت بازپرس جنایی دستور بازداشت مربی 31 ساله را صادر کرد. کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی نیز مرد جوان را پس از دستگیری و برای تحقیقات به دادسرای جنایی منتقل کردند. 

اما متهم منکر ماجرا شد و گفت: «تا به حال شاگردم را به خانه نبرده‌ام و او به خاطر کینه قبلی از من چنین شکایتی کرده است. چراکه چند باری در باشگاه به خاطر کم کاری با او برخورد کردم و همین مسأله باعث شده که کینه مرا به دل بگیرد و چنین ادعایی را مطرح کند.» 

به دنبال اظهارات مرد جوان، بازپرس پرونده تازمان روشن شدن ماجرا او را دراختیار کارآگاهان پلیس قرارداد.

 

نظر شما