دختری با قدرت خارق العاده؛

قدرت این دختر، همه را شگفت زده می کند!

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۰۸۷۰
تماشای قدرت این دختر نوجوان هر کسی را انگشت به دهان می‌کند. نائومی کوتین در سال ۲۰۱۲ و در سن ۱۰ سالگی توانست وزنه ۹۴.۸ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و رکوردی برای خودش ثبت کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، تماشای قدرت این دختر نوجوان هر کسی را انگشت به دهان می‌کند. نائومی کوتین در سال 2012 و در سن 10 سالگی توانست وزنه 94.8 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و رکوردی برای خودش ثبت کند. نائومی در ورزش پاورلیفتینگ یا وزنه‌برداری قدرتی فعالیت می‌کند. او در سال 2012، وزنه‌ای را بالای سر برد که 225 برابر وزن بدنش، وزن داشت. او در همان سال توانست در رکورد حرکت اسکات در بخش 44 کیلوگرم را به نام خودش ثبت کند. رکورد پیشین این بخش متعلق به یک خانم 44 ساله استرالیایی بود. 

 
به گزارش تبلت مگ،از زندگی 11 تا 14 سالگی نائومی کوتین، مستندی به نام "ابَر دختر" (Supergirl) تهیه شده که به زودی قرار است پخش شود. پدر نائومی می‌گوید: «او بر روی بحث روانی مسئله نیز کار کرده است. این ورزش فقط در مورد قدرت نیست و باید بتوان به خوبی تمرکز کرد.» 
 
کوتین اهل نیوجرسی آمریکاست. نائومی که نخستین رکورد ملی‌اش را در 8 سالگی شکاند، حالا 15 ساله شده و همچنان مشغول شکستن رکوردها است. بزرگترین مانع کوتین برای فعالیت اما چیست؟ او از خانواده یهودی ارتودوکس، از سختگیرترین شاخه‌های یهودیت، است و بر اساس احکام دینی نباید در روز شنبه مسابقه دهد. نائومی می‌گوید که پیدا کردن رقیب برای مسابقه در روز یکشنبه کار دشواری است











 
منبع:فرادید

 

نظر شما