صحنه باور نکردنی که مادر و دختر هنگام اجاره آپارتمانی با آن روبه رو شدند

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۸۵۶۲۷
صحنه باور نکردنی که مادر و دختر هنگام اجاره آپارتمانی با آن روبه رو شدند
زن مالباخته ۲۴ ساعت پس از سرقت خودرواش، زمانی که برای اجاره آپارتمانی به یک مجتمع مسکونی رفته بود، ناباورانه ماشینش را داخل پارکینگ دید.
به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، شامگاه پنجشنبه گذشته زنی برای پخش نذری به خانه یکی از بستگانش در تهرانپارس رفت و ماشینش را در خیابان 218پارک کرد. پس از گذشت 2 ساعت وقتی برگشت با جای خالی خودروی پرایدش روبه‌رو شد و فهمید که دزد آن را به سرقت برده است. او راهی کلانتری شد و سرقت خودرواش را گزارش کرد. به این ترتیب مشخصات ماشین او در سیستم یکپارچه پلیس ثبت و جست‌وجو برای یافتن آن آغاز شد اما 24ساعت پس از سرقت بود که ماشین این زن به طرز عجیبی پیدا شد. اما ماجرا چه بود؟

اتفاقی عجیب

زن میانسال وقتی پلیس را در جریان سرقت ماشینش قرار داد، به خانه برگشت و منتظر ماند تا شاید پلیس بتواند آن را پیدا کند. روز بعد، او به همراه دختر تازه‌ عروسش راهی بنگاه‌ها شد تا برای او و دامادش خانه‌ای اجاره کند. او و دخترش عصر جمعه به چندین بنگاه سر زدند و چندین خانه را بازدید کردند اما آپارتمان دلخواه‌شان را پیدا نکردند.

با تاریک شدن هوا قصد بازگشت به خانه را داشتند که کارمند یکی از بنگاه‌های املاک با زن میانسال تماس گرفت و گفت صاحبخانه‌ای کلید خانه‌اش را که به تازگی تخلیه شده در اختیار وی قرار داده است و می‌تواند این خانه را به او و دخترش نشان دهد. او اصرار کرد که مادر و دختر برای بازدید به ساختمان مسکونی که در خیابان 216بود، بروند و با اصرارهای او این زن و دخترش راهی ساختمان مسکونی شدند.

آن روز اما به محض اینکه کارمند بنگاه در مجتمع مسکونی را باز کرد و زن میانسال قدم به داخل پارکینگ گذاشت ناباورانه ماشینش را در آنجا دید. خوب که آن را ورانداز کرد، مطمئن شد که ماشین خودش است. او که شگفت‌زده شده بود از ساکنان ساختمان پرس و جو کرد و متوجه شد که ماشین را ساکن یکی از واحدهای طبقه چهارم شب قبل به پارکینگ آورده است. زن میانسال با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران در محل حاضر شدند.

وقتی مشخص شد که خودرو متعلق به این زن است، مأموران ساکن طبقه چهارم را که مردی حدودا 43ساله بود دستگیر کردند. هرچند او اصرار داشت که ماشین را یکی از بستگانش به‌صورت امانت در اختیار وی قرار داده و از سرقتی بودنش بی‌اطلاع است، اما وقتی کارآگاهان در بازرسی از خانه وی، ‌تعداد زیادی لوازم داخل خودرو(ضبط و باند، لاستیک و کامپیوتر)کشف کردند وی چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید. از سوی دیگر در تحقیقات بیشتر مشخص شد که این مرد سابقه‌دار است و پیش از این بارها به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شده و به زندان افتاده است.

سارق سابقه‌دار که فکرش را نمی‌کرد به این سرعت گیر بیفتد پس از دستگیری برای انجام تحقیقات پیش روی قاضی عموزادی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. او با اقرار به سرقت چنین گفت: چون سابقه‌دار بودم هیچ‌کس به من کار نمی‌داد خصوصا وقتی متوجه می‌شدند که جرمم سرقت بوده.

حتی همسایه‌ها هم سلام مرا علیک نمی‌گفتند. من هم وقتی می‌دیدم که همه من را به چشم سارق می‌بینند تصمیم گرفتم همین راه را ادامه بدهم تا خرج زندگی‌ام را تأمین کنم. وی ادامه داد: هدفم سرقت خودرو نبود بلکه به‌خاطر وسایل و لوازم داخل خودرو ماشین می‌دزدیدم. معمولا پس از سرقت خودرو خصوصا پراید، لوازم آن را برمی‌داشتم و آن را به مالخر می‌فروختم. ماشین را هم کنار خیابان یا اطراف تهران رها می‌کردم.

البته بعضی اوقات هم اگر مشتری گیرم می‌آمد حدود 3تا 5میلیون تومان ماشین را می‌فروختم. معمولا ماشین را خیلی پیش خودم نگه نمی‌داشتم تا برایم دردسر نشود. اما این بار بدشانسی آوردم و درحالی‌که نیتم این بود ماشین را شبانه در خیابان رها کنم گیر افتادم، چون تمام اموالش را سرقت کرده بودم. به گزارش همشهری، هم‌اکنون این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت تا راز جرایم احتمالی دیگر وی فاش شود.

 

منبع: همشهری

 

نظر شما