دستبرد ۲جوان به خانم بازیگر معروف در تهران

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۰۷:۳۷:۳۲
کد خبر: ۴۹۴۷۸۷
دستبرد ۲جوان به خانم بازیگر معروف در تهران
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دو جوان که کیف پریناز ایزدیار بازیگر زن سینمای ایران را به سرقت برده بودند، بالاخره بازداشت شدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، پریناز ایزدیار چندی پیش در خیابان فرماینه مورد حمله دو دزد موتورسوار قرار گرفت. ایزدیار پس از قاپیده شدن کیفش که مدارک شناسایی و … داخل آن بود به پلیس گفت: «دوستم در باشگاه فرماینه بود که من آخر شب دنبال او آمده بودم که این اتفاق افتاد.»

پریناز ایزدیار افزود: «برای رسیدن به باشگاه شیشه سمت راست را پایین داده بودم تا آدرس بپرسم و فراموش کرده بودم که شیشه را بالا بکشم. طبق عادت کیفم روی صندلی جلو بود که به باشگاه فرمانیه رسیدم.»

بازیگر سریال «شهرزاد» ادامه داد: «منتظر نشسته بودم که دیدم یک نفر از پشت به ماشین نزدیک می شود فکر کردم دوستم است چون تاریک بود . در یک لحظه جوانی از شیشه تا کمر خود را داخل خودرو کرد کیفم را قاپید. کیف را گرفتم ولی آن جوان یک مشت به من زد و کیف را با خودش برد.»

پریناز ایزدیار ادامه داد: «دزدها دو نفر بودند. فردی که کیفم را دزدید کمی آن طرفتر سوار ترک یک موتورسوار شد و خیابان یک طرفه را با سرعت طی کردند.»

چندی پیش دزدان کیف پریناز ایزدیار بازداشت شدند اما به گفته او نه از کیف خبری شد و نه از مدارک که داخل کیف بود.

 

 
نظر شما