پای یک زن به ماجرای ترور سفیر روسیه درترکیه باز شد!

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰:۴۶
کد خبر: ۴۹۹۸۵۰
پای یک زن به ماجرای ترور سفیر روسیه درترکیه باز شد!
ترور سفیر روسیه در ترکیه و سپس کشته شدن مرد جوان عامل ترور ، پلیس را به اعضای خانواده و کسانی که با وی رابطه داشتند کشاند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ عبدالقادر سلفی مقاله نویس روزنامه حریت در این باره نوشت:آلتین تاش به طور کاملا ایده آلی برای منحرف کردن تحقیقات از گروه گولن مجهز شده بود. از این رو در منزل وی چندین کتاب متعلق به افراطیون پیدا شد. این در حالی است که هیچ کدام از کتاب های فوق هرگز باز نشده بودند. از این رو گروه گولن می خواست با ارسال پیام خاصی از طریق این ترور، خود را از مظان اتهام دور سازد.

ترور-سفیر-روسیه

سلفی از دستیابی کمیته تحقیق به رابطه غیر اخلاقی آلتین تاش با یک دختر روس در آنکارا در فاصله چند ماه قبل از ترور سفیر روسیه خبر داد و نوشت این موضوع باعث شده است دولت روسیه پس از تحقیقات دختر مذکور را در مسکو یافته و دستگیر کند و  سپس مورد بازجویی قرار دهد.

سلفی افزود:این دختر روس، به داشتن رابطه غیر اخلاقی با عامل ترور سفیر روسیه "در مقابل دریافت پول" اعتراف کرده است.  اما کمیته های تحقیق تاکنون صحت این روایت را تأیید نکرده اند و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

 این روزنامه نگار ترک تأکید کرد:زمانی که صحبت از عملیات ترور سفیر یک کشور بزرگ به میان می آید سناریوهای متعددی مطرح می شود. این عملیات دارای جنبه های بین المللی است به طوری که در آن زنی مطرح می شود که از زیبایی اش برای نزدیک شدن به عامل این ترور نزدیک شده است. این امر باعث می شود بسیاری بر این باور باشند که وی اسرار مهمی را پنهان می کند، البته باید در نظر داشت که گروه فتح الله گولن برای تحقق اهدافش به هر ابزاری متوسل می شود.

این نویسنده در ادامه نوشت:حال باید پرسید آیا گروه گولن از دختر روسی مذکور برای به دام انداختن آلتین تاش استفاده کرده است یا این دختر به طور مستقل یک مزدور است و با گروه گولن همکاری می کند؟ به ویژه اینکه گروه مذکور در راه تحقق اهدافش از ارتکاب هیچ جنایی دریغ نمی کند.

وی خاطرنشان کرد براساس تحقیقات دستگاه اطلاعاتی ترکیه، گروه گولن تیم کارکشته ای را برای انجام عملیات ترور تشکیل داده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز