پرونده هولناک آزار دختر اتریشی توسط پدر بی رحم

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۲:۲۶
کد خبر: ۵۴۴۲۵۹
پرونده هولناک آزار دختر اتریشی توسط پدر بی رحم
داستان زندگی مخوف دختر اتریشی که 24 سال در اسارت پدرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت .

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از میرر، در سال 2008 میلادی پرونده " فریتزر " یکی از جنجالی ترین پرونده های ازار و اذیت اتریش شناخته شد .

مرد اتریشی به نام جوزف فریتزر دخترش الیزابت را به مدت 24 سال در خانه اش حبس کرده و بارها مورد ازار جنسی قرار داده بود

اکنون با گذشت سالها این دختر که خود زنی 51 ساله است با هویت ناشناسی در اتریش به همراه فرزندانش زندگی می کند .

به گفته روانشناسان " چوزف " خود فرزند یک رابطه نامشروع بوده و در دوران کودکی اش به شدت به خاطر  این موضوع زجر کشیده و به این ترتیب عقده های درونی اش را با آزار دخترش هویدا کرده است.

دختر وی زمانی از دست پدر روانی اش نجات یافت که بی هوش در ساختمان پدربزرگ و مادربزرگش پیدا شد و به بیمارستان منتقل گشت .

پلیس با انتشار اطلاعیه‌هایی خواستار مراجعه مادر این نوجوان شد و سرانجام با دریافت اطلاعاتی محرمانه و ناشناس موفق شد مادر او را در نزدیکی بیمارستان پیدا کنند. مادر که مقامات او را «الیزابت» معرفی کرده‌اند به افسران پلیس گفته بود که به تازگی و بعد از ۲ دهه حبس توسط پدرش آزاد شده‌است.

وی اظهار کرد: در ۲۸ اوت ۱۹۸۴، پدرش او را با دادن داروی آرام‌بخش به وی دستانش را بسته است و در اتاقی در زیرزمین خانه آن‌ها زندانی کرده‌است. فرانتز پولتزر رئیس اداره تحقیقات جنایی اتریش در گفتگو با تلویزیون  آسوشیتدپرس گفت: این زن رمزهایی را برای یافتن اتاق مخفی محل حبس وی داده و پلیس موفق به کشف این مکان شده است.

"هایدی کاستنر" دکتر روان پزشک گفت: " مصاحبه با این مجرم نشان داد که خود نیز به شدت بیمار بوده و در تمام این سالها عقده های روحی و روانی اش را بر سر فرزند خود خالی کرده است . او از تسلط داشتن بر زنان لذت می برده و این حالت یک نیاز احساسی بوده که متهم همواره داشته است .

پرونده هولناک آزار و اذیت یک پدر به دخترش در اتریش
پرونده هولناک آزار و اذیت یک پدر به دخترش در اتریش
پرونده هولناک آزار و اذیت یک پدر به دخترش در اتریش

 

 

نظر شما