پیش بینی زمان دقیق دعوا بین زوجین ممکن شد!

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۴۹۳۶۶
پیش بینی زمان دقیق دعوا بین زوجین ممکن شد!
پیش بینی دعوا به هیچ وجه مسئله آشنایی برای ما نیست و اگر زمانی راهی برای آن کشف شود ممکن است باعث شود که از آن دعوا جلوگیری شود و همه اختلاف ها تا حدودی بدون هیچ مشکلی حل و فصل شوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ اما جالب است بدانید که این موضوع اکنون توسط دانشمندان و  محققان دانشگاه جنوب کالیفرنیا در حال بررسی است و آن ها حتی توانستند روش پیش بینی دعوا بین زوجین را هم پیدا کنند و آن چیزی نیست جز استفاده از گجت های پوشیدنی.

اما نحوه کار آن ها به این صورت است که یک گجت پوشیدنی که قادر است اطلاعاتی چون دمای بدن و فعالیت قلب و عروق را اندازه گیری کند به یک زوج می‌دهند و البته زوج مورد نظر نیز باید یک ساعت یکبار احساس و نظرشان را راجع به همسرشان به ثبت برسانند.

پس از اندازه گیری این اطلاعات، محققان با استفاده از روشی یادگیری ماشینی می توانند با دقت 86 درصد پیش بینی کنند که چه زمانی بین این زوج قرار است دعوا اتفاق بیافتد. مرحله بعدی نیز شامل ساخت یک مدل می شود که دقیقاً 5 دقیقه قبل از آغاز دعوا، این موضوع را اطلاع می‌دهد. این روش می تواند به محققان این امکان را بدهد که با استفاده از پوشیدنی ها، اطلاعات مربوط به سلامت روانی افراد را هم بسنجند. چرا که تا کنون بیشترین کاربرد این دستگاه ها برای سنجش میزان سلامت روحی افراد بوده است.

منبع : جام جم آنلاین

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز