لیست منشوری های جدید فوتبال

۷سرمربی و ۳ مربی در آستانه محرومیت!

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۵:۱۵
کد خبر: ۵۸۰۷۹۱
۷سرمربی و ۳ مربی در آستانه محرومیت!
7 سرربی و 3 مربی فوتبال کشور به دلیل آن چه که رفتارهای منشوری خوانده می شود، در آستانه محرومیت هستند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مدت هاست حرکتی جهت محدود کردن و حتی ریشه کن کردن جریان های فساد و تبانی در فوتبال کشور آغاز شده است. دیروز یکی از مدیران فوتبالی در گفت وگو با خبرورزشی اخبار جدیدی از منشوری های جدید فوتبال و برنامه ای که برای مقابله با فساد در این رشته طراحی شده، در اختیارمان گذاشت. طبق اعلام این مدیر فوتبالی، 7 سرمربی و 3 مربی قرار است با محرومیت سنگین یا حتی مادام العمر در فوتبال مواجه شوند! این مدیر فوتبالی مدعی شد از جمع افراد مورد نظر، در حال حاضر 3 نفر در لیگ برتر، 2 نفر در لیگ آزادگان و یک نفر هم در لیگ برتر دستیار است. 2 سرمربی و 2 مربی هم از این لیست 10 نفره در حال حاضر بدون تیم هستند. او البته اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این لیست را تهیه کرده یا از مراجع بالاتر قرار است به فدراسیون ارائه شود خبری نداشت.

در همین خصوص با یکی از اعضای کمیته اخلاق تماس گرفتیم که به خبرورزشی گفت: ما چنین لیستی را آماده نکردیم، هر چند به صورت کامل و جدی فعالیت اهالی فوتبالی را زیر ذره بین داریم و قطعاً بدون هیاهو با تخلفات برخورد می کنیم.

برای اینکه متوجه شویم این لیست در فدراسیون فوتبال تهیه شده با یکی از مسئولان فدراسیون هم تماس گرفتیم که این شخص به خبرورزشی گفت: فعلاً لیستی به دست ما نرسیده و خودمان هم این لیستی را که می گویید تنظیم نکرده ایم اما برای مبارزه با فساد قدم های بلند و خوبی برداشتیم که نمونه اش تقویت کمیته اخلاق با استفاده از قضات خوشنام و کاربلد بوده و قطعاً دوستان در این کمیته چنین مواردی را پیگیری خواهند کرد.

با توجه به این موضوع که بحث لیست و منشوری شدن 10 مربی و سرمربی شاغل در فوتبال ایران را یکی از مدیران فوتبالی بازگو کرده بود با یکی از مدیران لیگ برتری هم تماس گرفتیم. این مدیر با درخواست این موضوع که اسمش محفوظ باقی بماند به خبرورزشی گفت: ما هم غیر رسمی شنیده ایم این لیست 10 نفره تهیه شده و قرار است اکثر مربیان حاضر در این لیست مادام العمر محروم شوند!

منبع: روزنامه خبرورزشی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز