اِتِهام جدید به مسی بعد از ازدواجش !

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۸۳۴۴۲
اِتِهام جدید به مسی بعد از ازدواجش !
بلافاصله چند روز بعد ازازدواج نابغه فوتبال جهان و عقد قرارداد با باشگاه بارسلونا یک رسانه اسپانیایی از آغاز تحقیقات جدید درباره تخلف مالیاتی این فوتبالیست خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ روزنامه ABC اسپانیا در گزارشی عنوان کرد که مسئولان مالیات اسپانیا درباره پول های متعلق به بنیاد خیریه لیونل مسی، تحقیقات جدید خود را شروع کرده اند. این روزنامه پیش از این مدعی شده بود بازیکن آرژانتینی بارسلونا با استفاده از این بنیاد خیریه دست به فرار مالیاتی زده و از اعلام بخش قابل توجهی از ثروتش به اداره مالیات خودداری کرده است.

روزنامه ABC نوشت، این تحقیقات در پی شکایت یک نهاد غیر دولتی (سازمان مردم نهاد) از بنیاد خیریه مسی، آغاز شده است.کاپیتان تیم بارسلونا پیش از این به دلیل فرارمالیاتی به 21 ماه حبس متهم شده بود که با پرداخت 505 هزار یورو،از رفتن به زندان خلاص شد.

اگر اتهام جدید علیه مسی ثابت شود، پرونده به دادستانی ارجاع داده خواهد شد. دادگاه ایالت کاتالونیا جولای سال گذشته، مسی و پدرش را درباره سه فقره اتهام تخلف مالیاتی به ارزش 4.1 میلیون یورو،طی سال های 2007 تا 2009 ، مجرم شناخت و برایش 21 ماه حبس و دو میلیون یورو جریمه در نظر گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز