سناریوی هولناک پدر و مادر بی رحم برای کودک ۵ ساله

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۰۴۵۰۵
سناریوی هولناک پدر و مادر بی رحم برای کودک ۵ ساله
پدر و مادر بی رحم در یک سناریوی هولناک قتل احمدرضا 5 ساله را رقم زدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ گزارش پیدا شدن جسد یک کودک در یکی از پارک های بخش کورنیش نیل توسط اهالی در اختیار پلیس قرار گرفت.

پس از انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی مشخص شد این کودک ناشناس حدودا پنج سال دارد. جسد این کودک در حالی پیدا شد که یک تی شرت و شورت به تن داشت و جای یک زخم بزرگ نیز روی سر او بود، همچنین آثار ضرب و شتم روی قفسه سینه و دست های این کودک مشهود بود.

از آن جایی که تحقیقات نشان از قتل این کودک داشت تیمی از ماموران به دستور سرلشکر محمد منصور، رئیس بخش تحقیقات جنایی پلیس قاهره وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت این پسربچه مشخص شد، نام او احمدرضا و ساکن دارالسلام بود. بلافاصله پدر و مادر این کودک برای پی بردن به راز مرگ او مورد بازجویی قرار گرفتند. در بازجویی ها مشخص شد که مصطفی، پدر این کودک سابقه سرقت دارد و همراه همسرش، اشرف بارها و بارها احمدرضا را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

در ادامه بازجویی ها این پدر و مادر جنایتکار پرده از راز کثیفی برداشتند. مصطفی در اظهارات خود گفت: یک روز همراه اشرف در حال تنبیه احمدرضا بودم که ناگهان او را هول دادم و سرش به جسم آهنینی برخورد کرد، زمانی که او را صدا زدم دیگر تکان نمی خورد آن جا بود که فهمیدم او مرده است.

اشرف نیز در اظهارات خود مدعی شد: پس از قتل کودک یک تاکسی گرفتیم و او را به صورت مخفیانه با تاکسی در جایی دورافتاده رها کردیم.

با اعتراف پدر و مادر جنایتکار پرونده این قتل هولناک در اختیار دادستان قرار گرفت

منبع:رکنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز