اقدام وحشتناک پسر ۱۸ ساله با خواهر ناتنی‌اش

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۴:۱۷
کد خبر: ۶۱۹۰۴۷
اقدام وحشتناک پسر ۱۸ ساله با خواهر ناتنی‌اش
جوان 18 ساله ای که اقدام به قتل خواهر و زخمی کردن برادر ناتنی خود کرده بود به خاطر مشکلات روحی که از سوی نامادریش داشت، دست به این اقدام هولناک زده بود. جنازه این پسر 18 ساله‌ که با خوردن قرص خودکشی کرده بود، ساعتی بعد از جنایت پیدا شده بود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ماموران پلیس جنازه پسر 18 ساله‌ای را که خواهر ناتنی 10 ساله خود را به قتلرسانده بود و برادر ناتنی 13 ساله‌اش را زخمی کرده بود،ساعتی پس از قتل کشف کردند.

به گزارش دیلی میل، جنازه رافائل کویینتانا گارسیا که  با استفاده از چاقو به خواهر و برادر ناتنی خودش حمله کرده بود، ساعت 11 صبح روز جمعه در نزدیکی خانه این خانواده در گلن برنی مریلند پیدا شده است.

 جنازه این فرد 18 ساله به مرکز پزشکی اداره پلیس مریلند منتقل شد و پزشکان علت مرگ را استفاده از یک نوع قرص مرگبار اعلام کردند. تحقیقات پلیس نشان می دهد قاتل که با نامادری زندگی می کرد همیشه به خاطر فرق گذاشتن های این زن بین فرزندان خود و وی مشکل داشته و به دو خواهر و برادر ناتنی اش حسادت می کرده است. پلیس همچنین به مدارکی دست یافته که  آزار خواهر ناتنی توسط قاتل پرده برداشته است. 

 

منبع:رکنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز