همسر آینده خود را بر اساس بروج فلکی بیابید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۳۱۵۳۱
همسر آینده خود را بر اساس بروج فلکی بیابید!
عشق واقعی در ستاره ها نوشته شده است. پس اگر مجرد هستید و به دنبال همسر دلخواهتان می گردید یا متاهل هستید و کمی در رابطه با ویژگی های او کنجکاو هستید این جا به سوالات تان پاسخ بدهید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ عشق واقعی در ستاره هانوشته شده است. پس اگر مجرد هستید و به دنبال همسر دلخواهتان می گردید یا متاهل هستید و کمی در رابطه با ویژگی های او کنجکاو هستید این جا به سوالات تان پاسخ بدهید.

حَمَل: فروردین

ثَور : اردیبهشت

جَوزا: خرداد

سَرَطان: تیر

اَسَد: مرداد

سُنبُله: شهریور

میزان: مهر

عَقرب: آبان

قَوس: آذر

جَدی: دی

دَلو: بهمن

حوت: اسفند

برج حمل: برج قوس یا برج میزان

 

متولدین برج حمل افرادی خودرای هستند که با متولدین برج میزان که شخصیت حمایتگر و آرام بخش دارند بهتر هماهنگ و همگام می شوند عقلانیت آن ها به شخصیت خودرای و عجول شما نفوذ کرده و انرژی مسری شما او را متمرکز نگه می دارد. علاوه بر برج قوس، متولدین برج میزان هم می توانند شریک خوبی در زندگی شما باشند. همه انسان ها روزی بالغ می شوند پس بدون هیچ نگرانی اهدافتان را دنبال کنید.

برج ثور: برج سنبله 

چند وجه اشتراک بین برج ثور و برج سنبله وجود دارد: ثبات، تعهد و پاسخ منطقی به مشکلات. با چنین فردی رابطه ای صادقانه و آرام بخش خواهید داشت.

برج جوزا: برج دلو یا برج قوس

برای شخصیت بانشاطی مثل شما هیچ چیزی بدتر از رابطه داشتن با یک آدم بیش از حد احساساتی و وابسته نیست. پس هر کسی که به دوستان یا اهداف شما ارزش ندهد نمی تواند زمان زیادی در کنار شما باشد. به همین برج دلو که به اندازه شما به استقلال اهمیت می دهد می تواند شریک خوبی برای شما باشد. هر دو می دانید که رابطه سالم در صورتی شکل می گیرد که گاهی اوقات از هم دور بمانید. از طرفی برج قوس هم با اشتیاق زیادی که به زندگی دارد می تواند زندگی شادی را در کنار شما داشته باشد.

برج سرطان: برج عقرب یا برج جدی

برج عقرب هم درست مثل شما احساساتی است و هر دو برای برآوردن نیازها و خواسته های هم تلاش می کنید. ویژگی خوب متولد برج جدی این است که همیشه باور دارد که می تواند و با همین ویژگی شما را از لاکی که برای خودتان ساخته اید بیرون می آورد. از طرفی گرمای محبت شما باعث می شود او بسیاری از نگرانی ها را فراموش کند.

برج اسد: برج دلو یا برج حمل

به دلیل روحیه احساسی و توجه طلبی که دارید یک شریک متولد برج دلو می تواند آن محبتی که می خواهید را به شما ابراز کند حتی بدون این که از او بخواهید. از طرفی شخصیت شجاع و آزاد شما او را شگفت زده خواهد کرد. برج حمل هم با اعتماد به نفس و انرژی مشابه شما می تواند در کنارتان یک زندگی مثبت و شاد بسازد.

برج سنبله: برج جدی یا برج حوت

از دیدگاه شما کلید یک رابطه پایدار این است که هر دو ارزش های اصلی و دیدگاه یکسانی به آینده داشته باشید. به همین دلیل متولد برج حوت با ذهنیت موفقی که دارد می تواند بهترین همراه شما در زندگی باشد. از طرفی هم نمی توان اتحاد پربار و برابر بین برج جدی و برج سنبله را نادیده گرفت. هر دو بسیار پر عشق و محبت هستید و شادی همسرتان را قبل از شادی خودتان در اولویت قرار می دهید.

برج میزان: برج جوزا یا برج حمل

میزان و جوزا هر دو بسیار اجتماعی هستند و به دلیل نحوه درست برخورد با مردم مورد احترام و علاقه خیلی ها قرار می گیرند. هر دو تمایل زیادی به ارتباط داشتن با خانواده و جمع دوستان دارید و دلیلی برای وقت نگذراندن با آن ها نمی بینید. علاوه بر جوزا متولدین برج حمل نیز می توانند همراه خوبی برای شما باشند. ثبات ذاتی شما انگیزه آن ها را بیشتر می کند و انرژی آن ها زندگی را برای شما لذت بخش می کند.

برج عقرب: برج دلو یا برج سرطان

شما به هر چیزی چه کوچک چه بزرگ واکنش شدید نشان می دهید و با کوچک ترین شکستی کاملا ناامید می شوید. و تنها برج دلو به دلیل مهارت های ارتباطی که دارد می تواند شما را تشویق کند جرات صحبت کردن در این موارد را به خودتان بدهید. از طرف دیگر عمق احساس و محبت شما آن ها را مجذوب به خودتان می کند. متولدین برج سرطان هم می توانند همسر و همراه خوبی برای شما باشند. آن ها نیز درست مثل شما فداکار و ثابت قدم هستند و به امنیت رابطه ارزش می دهند.

برج قوس: برج جوزا یا برج حمل

برج قوس تمایل زیادی به کشف دنیا دارد و زمانی که با فردی همراه باشد که تشنه کشف دنیا نیست برایش کمی سخت است. به همین دلیل برج حمل بهترین همراه برای او می تواند باشد. او همیشه از شما در تصمیماتی که می گیرید حمایت می کند. به علاوه برج جوزا هم با روشنفکری و روحیه شادی که دارد می تواند برای شما یک همراه و همدم همیشگی باشد.

برج جدی: برج سرطان یا برج ثور

جدی و ثور از یک جنس هستند و هر دو برای زندگی سخت تلاش می کنند. شما او را تشویق می کنید که استانداردهای بالاتری را برای خود تعیین کنند و او هم با انرژی زیادی که دارد به شما انگیزه بیشتری برای زندگی می دهد.برج سرطان هم می تواند همدم خوبی برای شما باشد. چون در کنار هم یک زندگی شاد و پر انرژی خواهید داشت.

برج دلو: برج اسد یا برج عقرب

برج دلو روحیه ماجراجو دارد و به کسی نیاز دارد که بتواند در تمام لحظات کنارتان باشد. هیچ کس به اندازه برج عقرب نمی تواند از شما حمایت کند و مهارتی که شما در حل مشکلات دارید او را مجذوب شما می کند. برج اسد با شخصیت گرم و بزرگ منش و اعتماد به نفس بالایی که دارد می تواند زندگی شادی در کنار شما داشته باشد.

برج حوت: برج سرطان یا برج ثور

یکی از نقاط قوت شما در رابطه احساساتی بودن تان است و با کسی که مثل خودتان احساساتی باشد زندگی خوبی را خواهید ساخت. متولد برج سرطان هم شنونده خوبی است و هم برای عشق و محبت شما ارزش قائل می شود. برج ثور هم درست مثل برج سرطان قدردان محبت های شماست.

 

منبع: بدونیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز