سرنوشت جسد علی عبدالله صالح

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۷:۵۴
کد خبر: ۶۴۶۰۹۶
در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که انصار الله شروطی برای تحویل جسد عبدالله صالح به خانواده‌اش تعیین کرده‌اند، اما «حلیمه جحاف» عشو شورای سیاسی انصار الله یمن اعلام کرده است که انصار الله هیچ مشکلی با تحویل جسد «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور پیشین یمن و رئیس حزب کنگره مردمی یمن به خانواده او نداشته و تحویل جسد صالح به خانواده اش برای انجام مراسم دفن او صورت گرفته است .

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ درهمین حال، رسانه های خبری گزارش کردند  جسد علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور اسبق یمن شبانه در صنعاء و بدون برگزاری مراسمی دفن شده است.

در همین حال، پایگاه "المشهد الیمنی" گزارش داد که جنبش انصارالله جسد علی عبدالله صالح را در مقبره الشهداء در صنعاء با حضور تعدادی از نزدیکان و همشهری‌های وی دفن کرده است.

علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق و رئیس حزب کنگره مردمی یمن در فرودین 1394 همزمان با آغاز حملات ائتلاف سعودی علیه یمن، حمایت خود را از نیروهای انصارالله در مقابله با عربستان اعلام کرد، اما از هفته گذشته همزمان با ادامه جنگ، به ائتلاف نظامی امارات و عربستان نزدیک شد و در نهایت دو روز پس از وقوع درگیری در صنعا و به هنگام فرار از این شهر به ضرب گلوله مخالفان کشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز