تقلید رقص هندی جان دختربچه ۷ ساله را گرفت

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۶:۰۲:۴۱
کد خبر: ۶۴۶۱۱۸
دختربچه ای که علاقه خاصی به یکی از خواننده های مشهور داشت در نبود پدر و مادرش تصمیم به تقلید رقص آن خواننده گرفت ولی حادثه ای تلخ او را به کام مرگ کشاند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ دختربچه خردسالی که برای تقیلد از سبک رقص یکی از خواننده های کشورش دست به کار خطرناکی زده بود جان خود را از دست داد.

 

به گزارش ایندین تایمز دختر بچه ی خردسال در نبود پدر و مادرش تصمیم به تقلید از رقص خواننده مورد علاقه اش گرفت و برای هرچه شبیه بودن به صحنه ای که دیده و نظرش را جلب کرده بود تصمیم گرفت چیزی مشابه حلقه ی آتشینی که خواننده وسط آن حرکات خود را انجام می داد بسازد و در مرکز حلقه آتشین حرکات خواننده را تقلید کند.
متاسفانه این کار خطرناک او پایان تلخی داشت و او را دچار حادثه کرد .
دختری که نامش "پرارتانا" گزارش شده است درجریان این کار خطرناک خود دچار سوختگی شدید شد و خواهر کوچکتر او که در خانه بود با شنیدن صدای فریاد به سراغش رفت و متوجه حادثه شد در همان حین برای کمک به بیرون از خانه رفت و همسایه ها را مطلع کرد.
دختر 7 ساله به دلیل سوختگی شدید فورا به بیمارستانت منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد اما به دلیل شدت سوختگی ها روز بعد جان خود را از دست داد.
این حادثه تلخ در یکی از روستاهای جنوب غرب هند رخ داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز