اعتیاد عجیب رییس جمهور آمریکا

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۶:۳۰:۵۳
کد خبر: ۶۴۷۶۷۲
اعتیاد عجیب رییس جمهور آمریکا
بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، ترامپ روزانه دست‌کم چهار ساعت و حتی تا هشت ساعت تلویزیون تماشا می‌کند!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ افراد نزدیک به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به نیویورک تایمز گفتند، او هر روز حداقل چهار ساعت را مقابل تلویزیون می‌گذراند، و حتی گاهی اوقات هشت ساعت مشغول تماشای تلویزیون است.

نیویورک تایمز گزارش کرد، به گفته دوستان ترامپ، او روز خود را از حدود ساعت 5:30 صبح و با تماشای شبکه CNN شروع می‌کند سپس برنامه «Fox & Friends» شبکه فاکس نیوز را ‌می‌بیند. گاهی هم برنامه «Morning Joe» از شبکه «MSNBC» را تماشا می‌کند.

«Fox & Friends» و برنامه‌های فاکس نیوز در ساعاتی که بیشترین بیننده را دارد، برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه رییس جمهور آمریکا هستند.

نیویورک تایمز همچنین گزارش کرده تنها کسانی که اجازه دست زدن به کنترل تلویزیون کاخ سفید را دارند، دونالد ترامپ و کارمندان پشتیبانی فنی کاخ سفید هستند.

ترامپ ماه گذشته، طی سفر خود به آسیا به خبرنگاران گفت که زیاد تلویزیون تماشا نمی‌کند زیرا درگیر خواندن اسناد و کارهای اداری است.

رییس جمهور آمریکا گفته بود: باور کنید یا نه، حتی زمانی که در واشنگتن یا نیویورک هستم زیاد تلویزیون تماشا نمی‌کنم.

کسانی که من را نمی‌شناسند، دوست دارند با منابع غیرواقعی بگویند من زیاد تلویزیون نگاه می‌کنم. اما من فرصتی برای این کار ندارم. نخست به خاطر اسناد. من خیلی اسناد را مطالعه می‌کنم.

ترامپ پیش از این تاکید کرده بود که «زمان بسیار اندکی برای تماشای تلویزیون دارد» با این حال او اغلب بلافاصله پس از پخش برنامه‌های فاکس نیوز و CNN، توییت‌هایی درباره آن‌ها می‌نویسد.

همچنین بر اساس گزارش مجله تایم، ترامپ یک تلویزیون 60 اینچی در اتاق ناهارخوری خصوصی خود در کاخ سفید دارد.

منبع: ایسنا

 

نظر شما
پرونده ویژه