پسربچه ۶ ساله‌ای که زندگی ملی پوش فوتبال را تغییر داد!

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۰۴۸۶
«جرمین دفو» ملی پوش ۳۴ ساله انگلیسی مدعی شد که زندگی اش را یک پسر ۶ ساله تغییر داده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «بردلی» پسر بچه 6 ساله ای که از بیماری سرطان رنج می برد ،باعث شد تا زندگی «جرمین دفو» تغییر کند.

«دفو» که تمایل زیادی دارد تا در مورد «بردلی» در همه مصاحبه هایش صحبت کند،گفت: «بردلی» با همه پسر بچه ها فرق داشت .

او اصلا خجالتی نبود و برعکس کودکانی که به همراه پدر و مادرشان برای عکس و امضا گرفتن به جلو می آمدند ،وی بسیار مستقل عمل می کرد.

«دفو» اضافه کرد: آشنایی ما از یکسال قبل شروع شد. زمانیکه «بردلی» به استادیوم آمده بود تا بازی من در تیم ساندرلند با اورتون را ببیند. انرژی که از او به من می رسید باعث شد که از میان این همه هواداران متوجه او شوم.

همیشه در رقابت ها در میان تماشاچیان می دیدمش تا اینکه چند وقت متوجه غیبتش شدم. به سختی توانستم پیدایش کنم. «بردلی» به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، من به ملاقاتش رفتم وقتی من را دید خواست تا روی تخت بغلم بخوابد، من از این صحنه عکس گرفتم و در شبکه های اجتماعی منتشر کردم.

تیم های انگلیس کمک های زیادی را برای هزینه درمانش جمع آوری کردند و او به آمریکا فرستاده شد.از 18 ماهگیسرطان داشت اما با درمان این سرطان برطرف شده بود اما دوباره بعد از چند سال بازگشت. هنوز هر جا که می روم «بردلی» را می بینم او هرگز از خاطره من پاک نمی شود. براندلی باعث تغییر زندگی خیلی ها شد از جمله من.

فرشته کوچولوی من در تابستان امسال درگذشت، من در مراسم خاکسپاری او شرکت کردم. نکته جالبی که در مراسم بود، هواداران اورتون و ساندرلند با رنگ های سیاه و سفید در مراسم شرکت کردند و همدیگر را به خاطر این غم بزرگ در آغوش می گرفتند.

مزار او با عروسک های زیادی پر شده بود. «بردلی» خیلی چیزها به من یاد داد.

 
 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز