درخواست سفیر سعودی از سناتورهای آمریکایی

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۴:۳۷:۰۳
کد خبر: ۶۵۰۷۰۲
سفیر عربستان سعودی در واشنگتن در ادامه سریال تحرکات ضد ایرانی خود با ارسال نامه‌‏ای از نمایندگان آمریکایی خواست تا اقدامات جدی تری علیه ایران انجام دهند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «نورم کلمن» سناتور سابق آمریکا و مشاور لابی صهیونیستی (که سفارت عربستان در واشنگتن با آن ارتباط دارد)، نامه‎ای جداگانه‎ای برای «ریچارد پر» رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا، «مایک گالاگر» عضو کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان، «لیندسی گراهام» عضو کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنا، «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‎خواه در مجلس سنا، «ویلیام هورد» عضو مجلس نمایندگان، «جیمز رسک» عضو کمیته امور خارجی در مجلس سنا، «جان مک‎کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنا فرستاده است.

کلمن در نامه خود برای این نمایندگان آمریکایی نوشت: خالد بن سلمان سفیر سعودی در واشنگتن از من خواست که این پیام را منتقل کنم تا نمایندگان را در جریان موشک بالستیک یمن که «سامانه دفاعی موشکی عربستان» آن را هدف قرار داده است، قرار دهم. در این پیام تاکید شده است که بقایای موشک نشان می دهد که ایرانی است، بنابراین باید علیه ایران تدابیری اتخاذ شود.

خالد بن سلمان مدعی شد که «کودکان سعودی شب‎ می‌خوابند، ولی انتظار آن را هم دارند که موشک هر پنج دقیقه به اراضی کشورشان اصابت ‎کند!»

این تحرکات عربستان درحالی علیه ایران ادامه دارد که تاکنون جز نمایش مضحک نماینده آمریکا در سازمان ملل ، هیچ مدرک و سندی درخصوص دخالت ایران درخصوص حمله موشکی به یمن منتشر نشده و سازمان ملل هم سندسازی سعودی و امریکا را نپذیرفته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز