آخرین فاش گویی از شکست‌های‌‌ بن‌سلمان‌

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۴:۳۰:۲۵
کد خبر: ۶۵۵۹۴۸
آخرین فاش گویی از شکست‌های‌‌ بن‌سلمان‌
افشاگر خبرهای دربار پادشاه عربستان از یکی دیگر از شکست‌های‌ ولیعهد این کشور پرده برداشت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ افشاگر خبرها و اطلاعات دربار پادشاه عربستان سعودی که در شبکه اجتماعی توییتر با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری می پردازد فاش کرد که «خالد العیسی»، محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، روز دوشنبه گذشته (۲۵ دسامبر)، رئیس دربار عربستان سعودی به پاریس فرستاد تا «عبدالعزیز بن‌عبدالله‌ بن‌عبدالعزیز‌»، پسر پادشاه پیشین عربستان، و معاون وزیر امور خارجه پیشین عربستان، را برای بازگشت به عربستان متقاعد کند.

به‌نوشته‌‌ مجتهد، خالد العیسی حامل پیامی از بن‌سلمان‌ به عبدالعزیز بود که در آن از وی خواسته بود که از پناهندگی به فرانسه صرف نظر کند و به عربستان بازگردد.

افشاگر خبرهای محرمانه آل‌سعود افزود: فرستاده بن‌سلمان‌ با وجود تهدید و ترغیب موفق نشد پسر پادشاه پیشین عربستان را برای بازگشت به عربستان متقاعد کند.

با آغازموج بازداشت شاهزادگان سعودی، عبدالعزیز بن‌عبدالله‌ به‌بهانه‌ معالجه بیماری خود عازم فرانسه شد و از دولت فرانسه درخواست پناهندگی کرد و پاریس نیز با این درخواست او موافقت کرد.

عبدالعزیز پیشتر، این شاهزاده در اعتراض به انتخاب عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان، به سمت وزارت امور خارجه از سمت خود کناره‌گیری‌ کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز