استفاده جالب از سیر و پیاز برای دندان و گوش

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۶:۳۵:۴۱
کد خبر: ۶۵۹۲۶۵
یک بررسی جدید نشان می دهد افرادی که غذاهایشان را با مقداری فراوانی سیر و پیاز معطر می کنند، ممکن است کمتر به انواع مختلف سرطان مبتلا شوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ سبزیجات تند به طور کلی دارای خاصیت افزایش سیستم ایمنی بدن هستند.

گفتنی است:از جمله این سبزیجات سیر و پیاز است که می توانند همانند داروهای مسکن عمل کرده باعث بسته شدن مسیرهای التهابی در اعصاب و حتی مغز شود.

بررسی ها نشان می دهند؛ سیر و پیاز دارای مواد شیمیایی خاص در ترکیبات خود هستند که عین داروهای ضد التهابی و حتی بهتر از آنها می تواند در مواقع درد به فرد بیمار کمک کند.

یک پژوهشگر طب سنتی خواص سیر و پیاز اظهار کرد:پیاز باعث تقویت قوای جنسی و افزایش مایعات جنسی می شود, افراد دارای مزاج سرد که در این زمینه مشکل دارند، می توانند پیاز را همراه گوشت تفت داده و مصرف کنند.

رفع بوی پیاز با جویدن نان برشته و مغز گردو

وی افزود:بعد از مصرف پیاز می توان از آب اناراستفاده کرد همچنین جویدن باقلا، مغزگردو ، نان برشته و جعفری بعد از پیاز باعث از بین رفتن بوی پیاز می شود.

فواید چکاندن آب پیاز داخل گوش

این پژوهشگر طب سنتی تصریح کرد:اگر آب پیاز در گوش چکانده شود باعث رفع بعضی از سنگینی های سر و وز وز گوش و دفع بلغم ها و رطوبت های گوش می شود البته تشخیص و تجویز آن در این مورد با پزشک حاذق است.

پیاز تشنگی را زیاد می کند, مصرف زیاد آن باعث نفخ, آروغ و مشکلات دیگر می شود و بهتر است افرادی که دچار چنین مشکلاتی می شوند از مصرف پیاز پرهیز کنند.

رفع مشکلات جنسی با سیر

وی گفت:سیر قوت تریاقی دارد و ضد سم است مخصوصاً در افراد سرد و تر که دچار مشکلاتی در قوای جنسی و اعمال زناشویی هستند، بسیار مفید است؛ جویدن سیر پخته همراه با کندر برای تقویت بُن دندان ها و سرفه های مزمن و درد قفسه سینه بسیار مناسب است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز