ابراز نگرانی همسر «طارق رمضان» از وضع سلامتی او: همسرم بی‌گناه است

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۷:۲۶
کد خبر: ۶۷۷۷۹۹
ابراز نگرانی همسر «طارق رمضان» از وضع سلامتی او: همسرم بی‌گناه است
«طارق رمضان» اسلام‌شناس سرشناس سوئیسی که مدتی پیش از سوی دو زن به آزار جنسی متهم شد، هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از وبسایت فرانسوی «سفیرنیوز»، «ایمان رمضان» همسر او در پیامی ویدئویی اظهار داشت: «من کاملا به بی‌گناهی او ایمان دارم.» او خواستار آن شد که طارق رمضان تا زمان برگزاری دادگاه آزاد باشد و بتواند «دفاعیه‌ی خود را در آرامش تهیه کند». ایمان رمضان اشاره کرد با توجه به اینکه سلامتی طارق رمضان رو به وخامت گذاشته است، این درخواست اضطراری است. به عقیده‌ی او با همسرش «رفتار منصفانه و محترمانه نشده است» و او پیش از برگزاری دادگاه «محکوم» شده است.

او در ادامه‌ی این پیام ویدئویی افزود: «تصویری که [رسانه‌ها] از همسرم ساخته‌اند مطلقا با آنچه ما از او می‌دانیم، من از او می‌دانم، خانواده‌اش از او می‌دانند، مطابقت ندارد». ایمان رمضان هسرش را قربانی «یک کیفر رسانه‌ای و فشار سیاسی» خواند.

به گزارش شفقنا، درخواست طارق رمضان برای تجدیدنظر در حکم بازداشت او همچنان در دست بررسی است. «سازمان مسلمانان فرانسه» نیز نگرانی‌های خود را درباره وخامت سلامتی او ابراز کرده است و گفته است: «ادامه‌ی بازداشت او بیش از پیش نگران‌کننده است چرا که رمضان شدیدا با نهادهای قانونی همکاری کرده است». این سازمان در بیانیه‌ی خود افزوده است: «در چند دهه‌ی گذشته، مسلمانان فرانسه هیچگاه کوچکترین عمل غیر اخلاقی و یا تضاد بین حرف و عمل او مشاهده نکرده‌اند.» این سازمان ابراز امیدواری کرده است پرونده‌ی طارق رمضان «به دور از فشارهای رسانه‌ای و ایدئولوژیک تحت بررسی دقیق قرار گیرد».

منبع: شفقنا

 

نظر شما