متروی تهران به مازندران وصل می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۱:۵۹
کد خبر: ۶۷۸۰۵۱
استاندار مازندران حمل و نقل ترکیبی را از نیازهای استان برشمرد و گفت: متروی تهران به استان وصل می شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ وی با بیان اینکه ما نیازمند ایجاد ظرفیت های دریایی در استان مازندران هستیم ،گفت: الگویی که در نمک آبرود در حال اجراست، الگویی  است که با رعایت  همه جوانب ارزشی می تواند الگویی قابل تکرار بوده و ما از سرمایه گذاران می خواهیم الگو را در سواحل مازندران اجرا کنند.

اسلامی افزود: امید می رود قبل از خرداد ماه این واحد در ساحل نمک آبرود به بهره  براری برسد و مردم بتوانند از ظرفیت آن استفاده کنند.
 
وی  اضافه کرد؛ ما در استان مازندران نیازمند تقویت و توسعه  زیر ساخت های حمل و نقل مازندران هستیم زیرا این زیر ساخت ها تسریع و تسهیل  کننده همه بخشها از جمله گردشگری هستند.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه حمل و نقل ترکیبی یکی از ضروریات مازندران است، اظهار داشت: اگر به این بخش توجه شود می توانیم توسعه شتابان  را در مازندران شاهد باشیم زیرا حمل و نقل ترکیبی هم از لوازم توسعه بوده و هم از زیر ساخت هاست.
 
وی ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام دادیم جاده سواد کوه و هراز در حال چهار بانده شدن بوده و تاپایان سال جاری انتظار داریم که محور سواد کوه به بهره برداری برسد.
 
اسلامی گفت ؛ محور  هراز با تلاش زیادی در حال پیشرفت بوده و پیمانکار هراز قول داده  است که قطعه یک آن به زودی به بهره برداری برسد.
 
اسلامی با تاکید بر اینکه همگرایی و همدلی در استان ، اظهار داشت:در سایه همگرایی ، استان به آرامش رسیده و  سرمایه گذار با احساس امنیت بیشتری در مازندران کار می کند.
 
منبع:مهر

 

نظر شما