چگونه در فصل بهار لباس بپوشیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۵:۴۰
کد خبر: ۶۹۴۴۱۴
با اضافه کردن رنگ مناسب فصل بهار لباس بپوشید و روح زندگی را به کمد لباستان برگردانید و هم زمان با گرم شدن هوا لباس های خنک و تازه بپوشید.

به گزارش گروه باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، بهار نماد تولد دوباره و تجدید حیات است. گرمای هوا به گیاهان زندگی دوباره می بخشد و به طبیعت رنگ و بوی تازه می دهد. پس با اضافه کردن رنگ مناسب فصل بهار لباس بپوشید و روح زندگی را به کمد لباستان برگردانید و هم زمان با گرم شدن هوا لباس های خنک و تازه بپوشید.

خانم ها:

طرح و رنگ های روشن بپوشید

رنگ های روشن به استایل بهاری شما ظاهری تازه و شاد می بخشد. رنگ های تیره بیشتر مناسب زمستان هستند پس لباس های تیره را کنار بگذارید و رنگ های شادی مثل زرد، آبی و سبز انتخاب کنید. رنگ های پاستلی همیشه در فصل بهار مد هستند. مثل آبی دریایی، یاسی و زرد کم رنگ.

از رنگ های خنثی استفاده کنید

بهار فصل رنگ است اما برای ایجاد تعادل باید از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ های خنثی مثل خاکستری، قهوه ای، سفید و برنز.

چند لایه لباس بپوشید

در فصل بهار هوا دائم در حال تغییر است. پس باید آمادگی کامل داشته باشید و همیشه یک ژاکت یا لباس بافت نازک و روشن همراه خود داشته باشید.

پارچه های نازک بپوشید

با بالا رفتن دمای هوا لباس های سنگین زمستانی را کنار بگذارید و یک لباس نازک تر و راحت تر بپوشید. مثل پارچه های نخی، ابریشمی یا کنفی.

طرح های گلی

در فصلی که گل ها شکفته می شوند مردم دوست دارند گل های بیشتری ببینند. هر جای دنیا که باشید طرح های گلی در فصل بهار مناسب هستند.

چتر را فراموش نکنید

فصل بهار فصل بارانی است به همین دلیل باید یک چتر، یک بارانی و یک جفت کفش مناسب باران دم دست داشته باشید.

آقایان:

تی شرت یقه دار بپوشید

در فصل بهار تیشرت های آستین کوتاه و رنگ روشن بپوشید. تیشرت های یقه دار لباس های نیمه حرفه ای شیک و مناسب برای فصل بهار است.

تاپ بپوشید

این لباس ها را هم می توانید زیر پیراهن بپوشید و هم با گرم شدن بیشتر هوا به تنهایی تن کنید.

تیشرت آستین کوتاه

تعدادی تیشرت آستین کوتاه دم دست داشته باشید و هر زمان که می خواهید شیک باشید یا معمولی یکی از آن ها را بپوشید.

بادگیر بپوشید

بادگیرها مناسب ماه اول و دوم فصل بهار هستند چون جلوی باد سرد زمستانی را می گیرند و از شما در مقابل باران محافظت می کنند.

بارانی بپوشید

همانطور که گفتم فصل بهار فصل بارانی است. پس علاوه بر بادگیر بارانی هم همراه خود داشته باشید.

جین بپوشید

یک ژاکت چرم فاقد آستر بپوشید. همین اندازه برای حفظ شما از سرمای فصل بهار کافی است.

شلوار بلند با پارچه های نازک بپوشید

شلوار کنفی کمردار هم کارایی زیادی در فصل بهار دارد و هم شیک است. البته این مدل شلوارها را فقط در مناسبت های غیررسمی می توانید استفاده کنید.

شلوار جین را فراموش نکنید

شلوارهای جین در هر فصلی قابل پوشیدن هستند. اما در فصل بهار جین نازک و رنگ روشن بپوشید. البته پوشیدن شلوار جین تیره در این فصل مانعی ندارد.

کفش فاقد پاشنه

کفش های فاقد پاشنه هم دلپذیر هستند و هم شیک. هم رسمی هستند و هم غیررسمی. این کفش ها روباز هستند و پاها را خنگ نگه می دارند.

صندل

در مناسبت های خاص صندل بپوشید. گرمای هوا دوباره صندل ها را قابل استفاده کرده است.

کتانی سفید بپوشید

کتانی های سفید برای مصرف روزانه در فصل بهار مناسب هستند .

جواهرات رنگی

با دستبند، گوشواره و گردنبندهای رنگ روشن رنگ های بهاری را به ترکیب رنگ لباس هایتان اضافه کنید.

جواهرات طرح طبیعت

جواهرات دلپذیر و سبک وزنی به شکل گل، برگ یا پر استفاده کنید. بهار فصل برگرداندن زندگی به طبیعت است پس جواهراتی با تم طبیعت استفاده کنید.

 

نظر شما