خاطرات تلخ ریتا ۳۰ ساله که برده مردان داعشی بود

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۰:۰۴
کد خبر: ۶۹۸۰۱۵
یک برده جنسی داعش که پس از چندین بار خرید و فروش در عراق در نهایت آزاد شد، خاطرات روز‌های تلخ اسارتش را بازگو کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ به نقل از میرور، یک زن مسیحی که پیشتر بوسیله عناصر گروه تروریستی داعش ربوده شده بود و بارها بوسیله تروریستهای مختلف مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود، با تلاش یک تیم نجات که اقدام به خرید بردگان جنسی می کنند، آزاد شد.

ریتا حبیب 30 ساله هفته گذشته پس از 3 سال اسارت در چنگال گروه تروریستی داعش در عراق، توانست به آغوش خانواده بازگردد.

وی پس از آزادی از چنگال این گروه تروریستی اعلام کرد تاکنون 4 مرد مختلف او را خریداری کردند. مردانی که با کودکان ازدواج کرده بودند و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند. وی گفت: آنها اقدامات وحشتناکی انجام می دادند. آنها من را می زدند و به من حمله می کردند. بدترین اقدام آنها تجاوز به دختران 9 ساله بود. آنها دختران کوچک را 4000 تا 15000 دلار می فروختند.

 

این درحالی است که شخص پنجمی که اقدام به خریداری او کرده بود، خودش را به جای عناصر داعش جا زده بود و از این طریق تلاش کرد او را از دست عناصر داعش نجات دهد.

ریتا حبیب که به همراه پدرش در «قره قوش» عراق زندگی می کرد، در سال 2014 به ترکیه رفت تا در آنجا درخواست پناهندگی دهد. اما در اوت همان سال زمانی که برای برداشتن مدارک لازم به خانه اش بازگشته بود، عناصر گروه تروریستی داعش به محل زندگی آنها یورش برده بودند و مردان، زنان، کودکان و سالمندان را تفکیک کرده بودند. در همانجا بود که عناصر این گروه تروریستی او را ربودند و به موصل عراق منتقل کردند.

در آنجا عناصر داعش «ریتا حبیب» را به عنوان برده جنسی به افراد مختلفی فروختند. وی در ابتدا به یک مرد عراقی فروخته شد. پس از آن هم 2 مرد سعودی در رقه او را خریدند. در نهایت یک مرد سوری توانست با جا زدن خودش به عنوان یکی از عناصر داعش او را نجات دهد.

 

 

نظر شما